Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 28222
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Er det stor forskjell på lyrica og neurontin? Hva gir best ruseffekt? Hvilken har minst toleranseoppbygging? Hvilken gir det verste bivirkningene? Og hvordan er hyppigheten med virusinfeskjoner som står oppført på bivirkningene til neurontin, og hvilke typer virusinfeksjoner er det snakk om?

Har kun prøvd lyrica, på opptil 1200mg uten særlig toleranse. Synes det er en av de fineste medisinene man kan få, så lenge man ikke bygger toleranse.

Tenker på neurontin, fordi det står på en artikkel i felleskatalogen at det kan skrives ut mot "restless legs syndrome", og lyrica vil ikke legen skrive ut, siden de har begynt å oppdage hvor vanedannende det er.

Har andre fått det mot "restless legs syndrome" eller andre lidelser som ikke står oppført på indikasjoner?
Går på Lyrica, doser fra 300-600mg med god effekt. Prøvde neurontin èn gang (1500mg) for ca. 1 månde siden, det ga null rus eller bivirkninger.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Går på Lyrica, doser fra 300-600mg med god effekt. Prøvde neurontin èn gang (1500mg) for ca. 1 månde siden, det ga null rus eller bivirkninger.
Vis hele sitatet...
Gikk du på lyrica når du prøvde neurontin? Kan hende du hadde toleranse, siden begge preperatene er veldig like, både kjemisk sett og på effekt. Dessuten, i følge mine erfaringen med lyrica, så måtte jeg vente noen dager imellom hver dose, hvis jeg skulle få god effekt. Pleide å ta 600-750mg lyrica for å komme i en fin rus form. Noe lavere hvis jeg hadde andre rusmidler inne i bildet.
Jeg har prøvd begge deler, og syns Neurontin var best.
Ikke at jeg ble så veldig rusa, men første gangen tok jeg 600 mg Neurontin og jeg følte meg litt småbrisa.
Ganske god følelse syns jeg.

Lyrica ble jeg litt slapp av. Og i høyere doser følte jeg meg bare sjøsyk av dem.

Men begge gir rask toleranse.
Hvertfall Neurontin. Etter et par dager kjenner man ingenting lenger.
Lyrica er først og fremst egnet som en benzodiazepin-forsterker, og ikke som rus alene. Det er når det mikses med GABA-agonister at det virkelig blir potent. Er Lyrica fortsatt C-preparat? Husker det var null problem å få det utskrevet for noen år siden, i motsetning til samtlige B-preparater, som behandles som heroin av leger flest...

Som med andre GABA-rustyper, så kommer toleransen fort, (og personlig synes jeg rusen er dødskjedelig) så det er noe å ha i bakhodet. Du må virkelig begrense det, som med benzo, for at virkningen ikke skal avta merkbart og raskt...
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av phish Vis innlegg
Lyrica er først og fremst egnet som en benzodiazepin-forsterker, og ikke som rus alene. Det er når det mikses med GABA-agonister at det virkelig blir potent. Er Lyrica fortsatt C-preparat? Husker det var null problem å få det utskrevet for noen år siden, i motsetning til samtlige B-preparater, som behandles som heroin av leger flest...

Som med andre GABA-rustyper, så kommer toleransen fort, (og personlig synes jeg rusen er dødskjedelig) så det er noe å ha i bakhodet. Du må virkelig begrense det, som med benzo, for at virkningen ikke skal avta merkbart og raskt...
Vis hele sitatet...
Jeg bruker helst å blande imovane fremfor benzodiazepiner når jeg tar lyrica. Synes rusen på lyrica er bra alene også. Mye bedre enn benzo. Lyrica er fortsatt C-preperat, men det skal snart bli B-preperat.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jeg bruker helst å blande imovane fremfor benzodiazepiner når jeg tar lyrica. Synes rusen på lyrica er bra alene også. Mye bedre enn benzo. Lyrica er fortsatt C-preperat, men det skal snart bli B-preperat.
Vis hele sitatet...
Tja, tilbøyelig til å være enig med deg faktisk, utelukkende fordi benzo er ca verdens kjedeligste rus. Lyrica var faktisk litt gøy de første gangene...

Edit:

Ooh, glemte Zolpidem! Det kan være ganske gøy om man holder seg våken. Ganske kule hallusinasjoner!
Sist endret av phish; 29. juni 2013 kl. 15:05.
Lyrica+Zolpidem=Outstanding!

Zolpidem er det mest undervurderte legemiddelet jeg vet om
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Lyrica+Zolpidem=Outstanding!

Zolpidem er det mest undervurderte legemiddelet jeg vet om
Vis hele sitatet...
Enig i at zolpidem er den meste interessante av benzo(lignende). Har noen ganger fått helt crazy hallusinasjoner som bare er morsomme og koselige. Litt som å drømme i våken tilstand...
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Synes zopiclone er bedre enn zolpidem, men hver sin smak
Hei! Jeg får neurontin og tramadol mot nakkesmerter. Tramadol alene virket etterhvert ikke så mye, legen fåreslo å blande med neurontin.
Prøvde lyrica, akkurat som om jeg ble litt redd for verden sa jeg da til legen, og hun bekreftet da at de kunne virke litt sånn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal begynne på Lyrica eller Neurontin, hvem av dem gir best rus sammen med 10mg Oxycontin?
Sitat av Mystery Vis innlegg
Skal begynne på Lyrica eller Neurontin, hvem av dem gir best rus sammen med 10mg Oxycontin?
Vis hele sitatet...
Det er utvilsomt Lyrica. Det står følgende på preparatomtalen for Lyrica:"Pregabalin ser ut til å være additiv i påvirkning av kognitive funksjoner og store bevegelser forårsaket av oksykodon"
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Neurontin fungerer bra de leverer her til Norge uten resept hvis du er nysgjerrig http://no.easytouserx.com/
Sist endret av beez; 15. februar 2014 kl. 08:05.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Neurontin er noe av et verste jeg har prøvd, jeg ble svimmel i 3 døgn, sjanglet og var helt ute av det. Men lyrica er noe helt annet Litt lyrica, benzo og en joint gjør susen.
En kompis spiste mye Neurontin en stund, han har ikke noe sykdomn eller lidelse, tok det for "ruse's" del, etter den perioden forandret han seg, ble mer paranoid, personligheten forandret seg. Jeg advarte han mange ganger, men til ingen nytte.
Rart at han fikk noia av Neurontin, det er jo angstdempende. Rebound-angst kanskje?