Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 574
Dette spørsmålet synes jeg egentlig er litt flaut å spørre siden jeg er teknologi nerd, Men hvordan flytter jeg musikk fra en pc over til en Xbox 360? Nei jeg snakker ikke om streaming, men jeg vil ha musikken inn på harddisken til xboxen, har prøvd å brent dvd mp3 cd, prøvd portscan via nettverk, prøvd usb minnepenn etc, men får ikke musikken inn på xbox'en, den vil bare spille den av, ikke kopiere.. Er det en knapp jeg skal trykke på for å få den til å rippe fra dvd eller noe? :P
hvis det er x-box orginal (altså ikke 360) så kan du gjøre dette gjennom FTP eller lage en bro fra pc-til-xbox. Fyrer den på lan-nettverket (tp kabel til ruteren/pcn), så finner du den på pcn. Så overfører du i den mappen jeg ikke husker va heter. Husker ikke hvordan jeg gjor det heler, men husker det var gjennom FTP (om den er chippa da)
Sist endret av skogland; 10. juli 2008 kl. 23:39.
Prøvd med en vanlig cd?
Dvs. ikke i mp3-format?
Tror du bare kan rippe fra cd-r som er ment for cd-spillere, ikke mp3-filer på cd.

[EDIT:]

Prøvd denne? Play DivX, Xvid, WMV, AVI, MOV, MP3 Files on your Xbox 360
Sist endret av Turbolego; 10. juli 2008 kl. 23:42.
DrKake's Avatar
Trådstarter
45 3
nei har ikke prøvd med vanlig cd. Har 2000 mp3'er ++ så det er litt kipt å måtte brenne ut 20-30 cd'a for å få musikksammlingen over.

Så det er altså ingen måte å få musikken over på uten å måtte gjør det via cd altså? :P

NB! Det er snakk om 360 modellen. Vanlig pro.

Sitat av Turbolego
Vis hele sitatet...
Som sagt, TVersity kun streamer mot xbox 360, xbox'en kopierer ikke musikken inn på harddisken, kun spiller av via nettverk..
Du må nok brenne en vanlig cd som musikk-cd.

Please note that existing MP3 and WMA audio files cannot be ripped or otherwise copied to an Xbox 360 Hard Drive, though you can listen to such files from recordable CDs or DVDs or from a connected storage device.
Vis hele sitatet...
Rip Music from an Audio CD
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Du kan jo alltids sette den opp til å streame fra hvilken som helst windows-maskin i nettverket ditt