Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 2488
MINST 12år
tore-'s Avatar
Så mange medlemmer som nff har nå, tenkte jeg at vi kunne starte en liten gruppe uten om det vanlige.

Project Dolphin, et program som logger antall keystrokes på din pc, og så aktive nff brukere er med å skrive kunne det blitt en del.

http://project-dolphin.net/


Jeg har laget et team som alle i nff kan joine, passordet for å joine det er 'norsknff'.


Vet ikke om noen synes dette er tøft, men jeg har vært med ganske lenge nå, ligger på 226 plass i skrivende øyeblikk


tore- has been a participant since 2002-02-04, and in that time has typed 1,582,913 keys in total.
funker dette på linux?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
nope men hvis du har lyst å porte det kan du det, opensource windows...
Jeg signet opp og joinet nå nettopp.
ganske gøy, jeg er med
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Rare greier.. Meg er også med
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg vet nå ikke jeg. kan hende det er noe spyware eller keylogger eller.no.
Kunne godt vært med, men skjønner ikke helt poenget.. konkurrere om hvem som skriver mest? Og spyware, som sagt.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trenger det være no poeng? hehe
Jeg var også litt skeptisk til og begynne med, men slengte meg med.
Fyren oppgir jo mailad og ICQ UIN og masse rart, merkelig om det skulle være no suspekt. Prata med han så vidt også, faktisk.
Om det er keylogger kan du jo bare sitte i en halvtime og trykke masse rare taster..
Så kommer det opp et nummer på bokstaver du ha skrevet elelr.no.
Jeg har ikke prøvd dette enda da så
I`m in
gå gjennom source'n og se om det er spyware da
men dette var så bortkasta at jeg ikke gidder å bli med.
noe mere idiotisk å "waste" ressurser fra maskinen min på vet jeg ikke om. håper for guds skyld at det enten er spyware eller ety virus som kicker inn etter så og så mange treff på tastaturet...

mm
jupp.. da var jeg også med..
tror ikke egentlig at jeg gadd det der.
Nei, gidder ikke det der men for dere som har interesse for det så er det sikkert diggerz det
hehe, sorry, hørtes teit ut.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
er jo ikke spyware, er mange som er med,synes ikke det er sløsing av resurser, seti@home er
siden sourcen er ute kan man jo bare hacke det?
slik at du feks får 10 keystrokes for hver gang du stroke'r en key?
nFF Marshall
morten's Avatar
Sett igang Phun-Q, så ser vi hvordan det går. GL HF!
Hvor kan jeg få tak i sourcen?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Phun-q, du kan jo prøve, men dem har en slik grensetull, les på siden om det
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Dette hørtes så seriøst bortkasta ut, at jeg er iallefall med
Må bare komme meg på hybelen først.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
liker ikke tanken på at noen ska se alle passordene og alt det private jeg skriver på pcen min.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Zpeef, hvis du har eple som passord tviler jeg han skjønner det, og hvorfor faen skal han gå igjennom mine 1,5 mil klikk og prøve seg?
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
jaja, ikke vet jeg. uansett så er det utrolig lite vits, med tanke på man ikke vinner noe uansett
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
vinner man noe på seti@home da? samme greia
Hadde vert litt tøft viss alle her hadde blitt med på Project Dolphin...Tar ikke akuratt mye av ressursene til pc`n
Opprinnelig postet av tore-
vinner man noe på seti@home da? samme greia
Vis hele sitatet...
samme greia? nei nå får du gi deg. seti er liksom tusen ganger mer seriøst enn dette.
signa opp jeg og
I'm in.........
Linuxnerd
Sliter absolutt med å skjønne poenget med at en server skal lagre alt jeg skriver på PC'en.
Og dere er redd for spyware? Er ikke en keylogger like ille som spyware? Dette blir rett og slett for dumt.

Men lykke til dere som har signet dere opp.
Better than thou.
Opprinnelig postet av tore-
vinner man noe på seti@home da? samme greia
Vis hele sitatet...
Seti@home bruker faktisk pc'en din til noe som er nyttig å vite.
Sist endret av Carlo; 24. mai 2002 kl. 13:09.
nFF Marshall
morten's Avatar
Perfekt ide fra han duden though, tenk hvis han faktisk har baktanker om dette her, tenk på alle passord han har, og email adresser osv. Selger han det til en 3. part så blir han styrtrik. Mange som slår seg opp på å selge epost-lister. Min epost har seff kommet inn i denne helvetes sirkelen, så nå er helvetes løs
Jeg er altfor paranoid til å bli med på det der... Skumle saker... Og som andre har sagt før meg, hva skal være vitsen?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Han virker ganske seriøs spør du meg
▼ ... over en måned senere ... ▼
*rippe opp tråden igjen*

fant et program alá project-dolphin..

Mouse Odometer teller hvor langt du drar musa frem og tilbake over skjermen. Den generer også en helt masse stats utifra lengden du har oppnådd.
For eksempel;

Landmarks

You are on climb 1 of The Brooklyn Bridge. You have traveled 165 feet of the 1,595 feet total. You're 10.34 percent of the way.
You are on climb 1 of The Grand Canyon. You have traveled 165 feet of the 5,280 feet total. You're 3.12 percent of the way.

Trips

You are on drive 1 across Long Island. You have traveled 165 feet of the 26 miles total. You're 0.12 percent of the way.
You are on drive 1 from Paris to London. You have traveled 165 feet of the 213 miles total. You're 0.01 percent of the way.
Vis hele sitatet...

Er ikke no teams og ranking som på project-dolphin her da men..

Mouse Odometer is a fun mouse tracking tool. Below are images of all kinds of reports you get. Additionally, every mile that you travel in Mouse Odometer you are awarded a link to a new desktop background.
Vis hele sitatet...
Gjør vel ikke akkurat dette her for å få nye wallpapers


Sjekk ut Mouse Odometer her http://www.modometer.com


Hvertfall, nok et ekstremt meningsløst men dog morsomt program
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
liker bedre det jeg driver med
original reprint
xaff's Avatar
Sånn mus sak er det vel i linux også hvis jeg ikke tar helt feil?

*laste ned*

Hmm, jeg føler meg ABSOLUTT ikke trygg på å sette inn en keylogger på PC'en min, det er skumle greier altså.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
linux har alltid hat slike ting
▼ ... over et år senere ... ▼
gammel tråd men proget brukes fortsatt av ivrige nerder verden over ; )

men uansett: i går var siden oppe på addressen som er posta først. men i dag er det bare reklame der =? er jeg helt blind eller skulle det ikke være ei side der? vet godt at de sikkert bare ikke har betalt domene avgiftene sine eller.no..
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Siden ble tatt ned for lenge siden.
den var oppe i går.. jeg og et par venner lasta ned programmet....
og så må du endre servernavnet i programmet før du starter. Men jeg finner ikke nff-teamet lengre?
Er med jeg også.. *regge*
I'm in!
Intet nFF team?
skifte servernavn ja.. hadde 2.5 mill tastetrykk før jeg installerte windows på nytt
Jeg har det Odometer programmet , 167652.52 meter så langt :P