Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 2420
I like turtles
Skyfex's Avatar
Nå er det lan snart for meg (på fredag ), så jeg tenkte jeg kunne programmere en ordentlig pizzatimer Jeg begynnte i går, og har brukt et par timer på det totalt. Burde ha de fleste brukbare funksjoner, inkludert ByteMessenger Advanced Pop-up System® Jeg hoppet rett til v1.0, ingen betatesting, er ikke no særlig bugs, jeg vet om noen, så ikke klag for mye med mindre dere ikke greier å kjøre programmet

Som alt i av BrainByte software (Oooh, vi er oppe i 2 1/2 program nå!) er designet laget av Digital Hybrid.

Digital setter opp et forum til programmet nå på http://brainbyte.digitalhybrid.net/ spørsmål, bugs osv. stilles der.

Download
Sist endret av Skyfex; 26. februar 2003 kl. 23:38.
Blitt en slags trend å lage timere nå?
veldig flott
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Screenshot!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
faen. Den lyden var skummel. Jeg glemte av den, og skrudde på en film, så kom faensapet opp. Men den var skikkelig snasen. Den beste hittil
Pent, denne likte jeg godt!
Ja, det er uten tvil den beste hittil. Kanskje den hadde trengt litt mere pizza preg over seg, kanskje en pizza istedenfor den fuglen.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er vel stappa med backdoors alle disse programmene som dere spyr ut nå da?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Fin den, men lag slike subalarmer som jeg snakket om i en annen pizzatråd.
Slik hvis man skal ta en pizza i microen, og ha noen minutter på crisp, og så på kok osv.
Ond^Sofa: ja.. og vi tapper bankkontoen din for penger også
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tvilsomt, jeg har såklart ikke installert noen av de
Den var megatøff, eneste er at jeg kommer til å dette av stolen når jeg hører den lyden med mindre jeg ser på timern hele tida
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Åååå, gusto, må du gjøre det så vanskelig for meg hva med å starte to/flere alarmer? eller du kan ha presets som lyder:
fucka mat stage 1
fucka mat stage 2
fucka mat stage 3

Skal se om jeg kan få det med senere.
NICE! (wow caps lock hang vist, ops...) veldig bra! definitivt den beste til nå!
Denne likte jeg veldig godt. Gidder ikke teste de andre av respekt for visual
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
SkyFex: hva med forskjellige stadier av brent? Brun i kantene, Brun overalt, svart, kull.
Veldig bra gjennomført.
Men ikke støtte fir flere pizzaer da. *host* elendig *hark*
Tuller bare, veldig bra
Du kan jo legge til selv.. det er hele poenget
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
RipZ.. mener du flere pizzaer på en gang? Bare starte et nytt vindu Tenkte å legge inn en snarvei til det i selve programmet, men glemte det.
Tipper han mente flere typer pizza enn Grændis og Hold-it.
Han oppdaget tydeligvis ikke settings.ini
Nei, jeg mente støtte for flere pizzaer om gangen UTEN å starte et nytt vindu
Nice one!

Garantert den beste timeren til no, serlig når det gjelder design
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
ehh.. har dere merket at det er en knapp som heter add? Dere kan legge til så mange pizzaer dere vil i selve programmet. Jeg vet at listen kan være litt forvirrende, men men..

Hvis noen lager en stor fastfood liste, så plz send. Så tar jeg den med i distribusjonen =)
Har oppdaget knappen som heter add ja...
Men jeg mente støtte for nedtelling på flere pizzaer i samme programmet. Doh!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hums.. Hvor mange pizzaer bruker du å lage samtidig?
Tja, hva om jeg skal ha bursdagsselskap?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Hvorfor vil du ha støtte for flere pizzaer i samme programmet? Bare å bruke quicklaunch link, programmet sluker ikke akkurat opp alle resursene dine
Tja, hva om jeg skal ha bursdagsselskap?
Vis hele sitatet...
Alle sammen tar med seg sin ovn og så har dere steikeorgy?
Jepp...
Sinnsykt hendig pizzatimer! Beste til nå
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Ond_sofa: kanskje han har en hold-it i micron en grændis i ovnen pluss at han kokker suppe...

Men timeren var jo helt sinnsykt rå denne her kommer jeg kansje tilogmed å bruke
fftopic
forresten kansjke brainbyte burde lage et winampskin eller no linux greier, hadde vært fett med et operativsystem som hadde brainbyte designen...
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
kongetimer!
herlig design... men den lyden..... :P jeg detter nesten av stolen hver gang!
At en pizzatimer kan få så mye ros
▼ ... over en måned senere ... ▼
Litt sent med den piza timern funker ikke på pc min det kommer opp att dt ikke er valid win32 aplication

hva er galt
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Hvilket OS bruker du? Hm.. testa i 2k, XP og 98 tror jeg..
Bra arbeid SkyFex, prææhææ beste lyden
Den var stilig, sa du hvilket språk den er programert i ?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Delphi.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har Delphi her? Har lyst å prøve ut litt med det..
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Delphi 6 personal er gratis på www.borland.com, du må bare registrere deg og litt sånt.