Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1808
Better than thou.
Jeg satt og kjedet meg, som vanlig, og tenkte jeg skulle gå inn i medlems listen. Av 391 medlemer ser statistiken slikk ut;
158 medlemer har 0 poster.
47 medlemer har 1 post.
30 medlemer har 2 poster.
14 medlemer har 3 poster.
15 medlemer har 4 poster.
14 medlemer har 5 poster.
10 medlemer har 6 poster.
7 medlemer har 7 poster.
6 medlemer har 8 poster.
2 medlemer har 9 poster.
8 medlemer har 10 poster.

158 medlemer!! det er nesten halvparten av folka her! Nesten halvparten av medlemene som ikke har skrevet en post! *plystre* *plystre & * Spring cleaning snart? *plystre & *
har de ikke noe å si er det bedre at de holder kjeft enn at de kommer med dårlige kommentarer osv...
Better than thou.
Trådstarter
Greit nok, men da er det jo egentlig ikke noe point i å regge seg heller da..
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Tipper de fleste av de med 0 poster er helt inaktive folk som bare har vært innom en gang eller har glemt passord eller.no...
Det er deres tap.....
uhm, går det ikke ann å sende ut en massemailing tell alle de som er inaktive?

eller som det heter hvis dette hadde vært en nyhetsgruppe:
lurker....

meitemark
Dette er første gang jeg skriver her jeg registrerte meg for 1 uke siden. Er her sånn ca hver andre dag for å sjekke om det er noen nye poster.Jeg har ikke skrevet noe her helt enkelt fordi jeg ikke har funnet noen poster som det er verdt å skrive på eller noe sånt noe...
Better than thou.
Trådstarter
Men er ikke poenget med at man registrerer seg at man har noe å si? Antar at det er endel som bare browser rundt her uten å være regga..
HeHe........

Sikkert politimenna ifra Økokrim som ikke har skjønt at man ikke trenger å reg. seg her for å lese hva vi skriver

Free6
spellingnazi
canonix's Avatar
Trenger vi ikke?! Faen.. :P
det er vel bedre at folk registrerer seg og surfer på sidene, og ikke bare surfer uten å registerere seg så vet ve ihvertfall at det er folk her slik at nye registrerer seg osv

har fulgt litt med på det de siste dagene og det kommer jo gj.sn et nytt medlem pr dag nå!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nå som det er så få medlemmer her, er det egentlig ikke så farlig at så mange kontoer blir brukt til ingenting. det er når medlemslisten kommer opp mot 1000 personer databasen begynner å bli stor. da kan det bli snakk om en opprenskning.

men selvfølgelig, der er jo synd at ikke flere gidder å poste.
på det tidligere norsk-undergrunn.as regga jeg meg en gang i tiden.
2 måneder etter at jeg hadde regga meg begynte jeg å skrive.
Før den til lærte jeg meg bare hvordan de andre oppførte seg.
Kort sagt jeg lurka i forumet og så tiden ann, jeg fant ikke så mange poster jeg kunne blande meg inn i.

2 måneder.... da var jeg inne og leste på forummet en gang om dagen, 1 time i strekk, kikka gjennom gamle poster, side opp og side ned. og jeg lærte. Jeg lærte meg hvordan oppførselen var til folk på forumet, jeg lærte meg hva som var diskusjonstema og hva var ikke.

Dere som var med på den tiden husker hva det ble, jeg ble moderator til slutt.


---eksempel---
Hvor mange av dere har troppet opp på en ukjent skole første skoledag og ropt ut "Hei, jeg er Lille Trille..." og slengt ut en kommentar eller et spørsmål?

meitemark
Hadde igrunn vert fint om en måtte vere registrert for å kunne lese
posts her.


det ville vel innebere at feks at ansatte i ølkokrim,
var nødt til å oppgi korrekt info om hvem de er, før de kan lese noe.


det hadde vert kjekt å vite om feks økokrim følger mned her eller ikke.



det har hendt jeg har holdt tilbake info, fordi jeg ikke vet
hvem som kommer til å lese det.



Lurking er selvfølgelig bra..
alle vil/burde lurke en stund.
og da kan en lage en bogus hint reg til det: guest:guest / lurk:lurk
etc.
Er ikke sikker, men mener å tro at feks amsatte i NSO (nei ikke nff nso)
er pliktig til å oppgi korrekt info, og kan derfor ikke "gjette" seg til bruker og pass.



jaja


we want more info.. but good info.
more members.. all knowledge levels.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Originally posted by EO2
Hadde igrunn vert fint om en måtte vere registrert for å kunne lese
posts her.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er noen god ide. Jeg tror vi hadde mistet en del eventuelle nye lesere, som ville bare surfet innom siden og stukket igjen...
Better than thou.
Trådstarter
Originally posted by meitemark
..---eksempel---
Hvor mange av dere har troppet opp på en ukjent skole første skoledag og ropt ut "Hei, jeg er Lille Trille..." og slengt ut en kommentar eller et spørsmål?..
Vis hele sitatet...
Jeg.. Men jeg er ikke så veldig sjenert at det gjør noe.. Ikke så veldig.. Kanskje litt..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg er helt enig med meitemark.. det samme som skjedde med meg.. jeg var i radikal helt fra begynnelsen.. Men trokke det var så mange som visste hvem jeg var.. jeg bare leste og leste.. når jeg kjeda meg på skolen eller hjemme så satt jeg å leste på forumet for å sjekke om det var noe jeg kunne svare på! =) etter verdt får du en del kunnskap og lærer deg å svare seriøst og skikkelig.. jeg og meitis ble vel moderator sammen såvidt jeg husker? hehe.. artige tider! jess..


-sp3q
jo, jeg og sp3q begynte å skrive på radikal omtrent sammtidig med hverandre. og når det be spm om nye moderatorer ... hum husker ikke helt, var det bare vi to som ønsket å bli moderator eller var det flere? anyway, vi ble det begge to.

carlo: den lille trille saken gjelder ikke for deg....
det ser man på antall poster du har. og, hvor mange tastatur har du slitt ut bare på nff?

meitemark
Originally posted by meitemark

carlo: den lille trille saken gjelder ikke for deg....
det ser man på antall poster du har. og, hvor mange tastatur har du slitt ut bare på nff?
Vis hele sitatet...
LOL! den likte jeg =) )
Better than thou.
Trådstarter
Originally posted by meitemark
...
carlo: den lille trille saken gjelder ikke for deg....
det ser man på antall poster du har. og, hvor mange tastatur har du slitt ut bare på nff?..
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på skole og slikt.. Ellers og.. Må si jeg har slitt ut null tastaturer på nff..

tore: hva var lol med den?
det var LOL, LOL! i mine øyne