Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1458
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hepp!

Jeg har for øyeblikket en misjon om å stramme opp nff littegranne mens iblis er vekke, og det er en liten sak jeg vil gripe tak i.

De av dere som har vært med oss en stund, husker sikkert at det var en stund da det sklei helt ut med bruken av emner på trådene.
Dette har jeg lagt merke til begynner å skje igjen, og vil gjerne minne alle sammen (inkludert meg selv) om å prøve å holde Topic på postene noenlunde relativ til innholdet i posten, slik at man slipper å lese den for å kunne se hva pokke den handler om.

Jeg har sett endel skrekk-eksempler, men vil ikke peke fingen mot noen som helst, da jeg ikke har vært så flink selv.
Men la oss alle gjøre en felles anstrengelse og prøve å holde emnene saklige og beskrivende (ellerno)

Mvh
nso - deres midlertidige leder & bedriftskonsulent
Jeg var jo inne på emnet en gang i en post som sklei helt ut.. Men det så ikke ut som noen leste den (kanskje fordi den posten sklei så mye ut som den gjorde. Tror det var den red collection-posten). Men det er samtidig vanskelig å holde tilbake når noen sier noe provoserende.

Jeg skal i hvertfall prøve å skjerpe meg selv. Vet at jeg også sklir off-topic noen ganger
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
for all del.. man må da få diskutere fritt..

var heller ikke det jeg mente.. jeg mente selve topic på tråden.. overskriften så og si.. overskriften "Hei" eller "Kuuuult" er lissom ikke helt beskrivende.. var slik jeg mente det.. om man kan prøve å få til litt bedre overskrifter.. så man slipepr å lese alle postene for å skjønne hva dem egentlig handler om
Da er jeg med

Men hvis det er en person som laget en ny thread og vil ha svar på noe, så er det irriterende når en annen begynner på et helt annet tema, og hele threaden handler om den tingen som vedkommende kom med. Da kan man jo vedkommende eventuelt starte en ny thread...
Men det leder ofte til intressante diskusjoner
Det er sant. Men det er kan jo fortsatt være litt irriterende for personen som har starta threaden...

Men hvis ingen andre har samme formening som jeg, er det vel bare å forsette med samme stilen
nso for faen.... du er jo fra bergen...

hihihihihiihihihiihihihihi.. Hold tilbake nu og ikke post no "off-issue"... hehe..

Det var kun ett eksempel da

Scha er en finnmarking
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator