Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 996
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, si at jeg her 1200ug LSD som jeg ikke kan oppbevare i kjøleskap, men skal bruke for mikrodosering sp jeg trenger lang holdbarhet. Hvordan ville dere gjort dette?

Er det en ide å la blottere ligge i ei colaflaske med sprit/batterivann, og oppbevare denne i et kalt klesskap? Tenker at 1200 ug skal brukes som mikrodose il.a året.

Er dessverre helt grønn på dette. Å løsne syren fra blotterpapiret, er det så enkelt som å bare legge lappene i vannet/spriten og vente et par timer?

Er det også slikt at syren fordeles noenlunde jevnt i flaska, eller bør det ristes siden det samles i topp/bunn?
Legg selve papirlappene i eksempelvis 100ml 60% polsprit og rist til et par ganger med jevne mellomrom. Du kan så bare fiske ut lappene og oppbevare flasken på et mørkt og gjerne kaldt sted. 60% polsprit vil heller ikke fryse. Da kan du bruke sprøyte kjøpt på apoteket for å suge ut ønsket mengde. Rist på flaska en gang, og så suger du ut. Da vil 1ml væske være 12ug LSD.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Legg selve papirlappene i eksempelvis 100ml 60% polsprit og rist til et par ganger med jevne mellomrom. Du kan så bare fiske ut lappene og oppbevare flasken på et mørkt og gjerne kaldt sted. 60% polsprit vil heller ikke fryse. Da kan du bruke sprøyte kjøpt på apoteket for å suge ut ønsket mengde. Rist på flaska en gang, og så suger du ut. Da vil 1ml væske være 12ug LSD.
Vis hele sitatet...
Kan man også bruke sterilt vann istedenfor polsprit? Da tenker jeg at flaska skal plasseres et sted der vannet ikke kommer til å fryse.

Forresten; Hvis man mikrodoserer 12ug LSD annenhver dag, hvordan vil da dette påvirke toleransen når man til slutt vil trippe med for eksempel 200ug LSD?
Sist endret av Stingray; 2. august 2020 kl. 14:25.
Sitat av Stingray Vis innlegg
Kan man også bruke sterilt vann istedenfor polsprit? Da tenker jeg at flaska skal plasseres et sted der vannet ikke kommer til å fryse.

Forresten; Hvis man mikrodoserer 12ug LSD annenhver dag, hvordan vil da dette påvirke toleransen når man til slutt vil trippe med for eksempel 200ug LSD?
Vis hele sitatet...
Det er nok mulig det, men personlig så sverger jeg til sterk sprit isteden. Det er enkelt å anskaffe uten å potensielt klundre til noe, det desinfiserer seg selv så ingen bakteriekolonier kan vokse under lagring og det har muligheten til å kunne legges i fryseren uten at væsken speker. Jeg har ikke så mye erfaringer med microdoseringstripper men jeg har prøvd det et par ganger. De gangene fikk jeg effekt, men den var merkbart svakere enn hva jeg vanligvis ville opplevd.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er nok mulig det, men personlig så sverger jeg til sterk sprit isteden. Det er enkelt å anskaffe uten å potensielt klundre til noe, det desinfiserer seg selv så ingen bakteriekolonier kan vokse under lagring og det har muligheten til å kunne legges i fryseren uten at væsken speker. Jeg har ikke så mye erfaringer med microdoseringstripper men jeg har prøvd det et par ganger. De gangene fikk jeg effekt, men den var merkbart svakere enn hva jeg vanligvis ville opplevd.
Vis hele sitatet...
OK, det jeg tenker på er hvis en selger dro ut all LSD-en oppi sprit, for så å dosere på sine egne blottere, så ville jo folk reagert på sprit-smaken...
Sitat av Stingray Vis innlegg
OK, det jeg tenker på er hvis en selger dro ut all LSD-en oppi sprit, for så å dosere på sine egne blottere, så ville jo folk reagert på sprit-smaken...
Vis hele sitatet...
Da ville det nok vært like greit å bare selge de opprinnelige blotterne, vil jeg tro. Men uansett så ville jo da alkoholen (og medfølgende smak) fordampet, og prosessen ville ha vært den samme som ved vann, bare med en god del raskere evaporisering av væsken på blotterne. TS nevner uansett at det er for eget konsum og for mikrodoseringer. :P
Sist endret av Relevant; 2. august 2020 kl. 15:04.
Jeg mikrodoserer på blotter. Dropper en på papir en gang i måneden som holder til en måneds mikrodosering. Resten oppbevares mørkt og kaldt i miniflaske - dog tar jeg ikke sjansen på å ha det hjemme. Det anbefales dog av alle som kan det å droppe det i væske istedet for mest mulig nøyaktig inntak. Tror nok min doser kan variere mellom 7-14ug med blotterpapir. Skriver om forsøket her, er snart inne i min fjerde måned: https://freak.no/forum/showthread.php?t=317078