Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4375
Hvordan får jeg hele spotify med musikken som kan spilles offline over på sd kortet fra internminnet?
Tror faktisk ikke det er mulig, men du kan jo prøve en slik app som du kan finne på Google Play! Tror man kaller appene App2SD eller noe
Samsung har vel lagt inne en sperre mot og lagre apper på sd kortet. Skal du ha appen over må du nok roote telefonen. Offline playlistene kan du derimot lagre på sdkortet.

Før kunne man velge og lagre playlistene på sd kortet men denne funksjonen ble fjernet. Man må derfor laste ned en gammel versjon av appen, velge lagre offlin playlists på sd kort og deretter oppdatere til den nye versjonen. Dette er litt kronglete, hvis du googler så finner du en gammel versjon av appen.
Ok.
Men hvordan får jeg overført offline spillelister fra internminnet til sd kort?
Sist endret av eyecandy654; 9. mai 2014 kl. 09:20.
Husker at det var noen problemer med Android og eldre versjoner av Spotify for å få offline spillelister over på SD. Tror ikke du får overført sånn uten videre og at du må laste ned på nytt og spesifisere lagringssted.
Send Spotify mail og hør med dem. Da registrerer dem at du har et problem med dette og forhåpentligvis dimrer det litt for dem at almennheten kunne ha godt med en slik funksjon.
Cyanogenmod.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Ok.
Men hvordan får jeg overført offline spillelister fra internminnet til sd kort?
Vis hele sitatet...
http://forum.xda-developers.com/gala...fline-t1984322
▼ ... flere år senere ... ▼
Er det mulig å laste ned musikk fra Spotify og lagre den på CD/minnekort og så spille det av på stereoanlegget mitt?

Fjorten tegn.