Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4620
Jeg har en stund fundert på å lage meg en blogg, men med manglende kunnskap og interesse for felt som design og koding har det ikke blitt til. Derfor er jeg nå ute etter noen som kan ta denne jobben for meg, om det er interesse, og få seg noen hundrelapper som kompensasjon for det.

Det jeg ønsker er noe helt enkelt, en blogg som inneholder en tre-fire sider som er "faste", samt en "feed" som kan oppdateres med innlegg. Ut over dette er mulighet for å oppdatere den via mobilen et stort pluss, da jeg sjeldent bruker noe annet enn mobil eller nettbrett i det daglige. Ønsker muligheten til å legge inn egne annonser i form av bannere og linker, og gjerne også et form for regnskap noe à spelboken.se, for de som har vært borti den siden.

Tanken er altså å bruke bloggen til formidling av spill på forskjellige idretter, så et oversiktlig og enkelt vedlikeholdt regnskap er viktig i dette tilfellet.

Om det er noen som kunne tenkt seg å lage noe slikt for meg så ta gjerne kontakt på PM eller legg igjen noe kontaktinfo her som e-post e.l.
Ser du leter etter noen som vil gjøre dette for deg. Om du finner ut at du vil gjøre det selv er Wordpress gratis og virker helt perfekt til det du ønsker å lage.
Lykke til!
For noen hundrelapper blir det fort en timepris på en tier
Sitat av Erlpil Vis innlegg
Ser du leter etter noen som vil gjøre dette for deg. Om du finner ut at du vil gjøre det selv er Wordpress gratis og virker helt perfekt til det du ønsker å lage.
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Wordpress har egne apps for ios og android som er laget for å kunne oppdatere wordpress sider fra mobilen.

https://wordpress.org/mobile/

Du kan forresten mekke en wordpress-side helt gratis med <nettsidenavn>.wordpress.com for å teste ut wordpress:

wordpress.com/start/website/survey

Når du har mekka siden, kan du begynne å poste fra appen på iphone/android.

Faktisk, jeg oppretta en side nå for morro skyld:

testsideomglolzkek1337.wordpress.com/

Brukernavn: testsideomglolzkek1337
passord: freakforum

Go nuts.

Slik ser det ut når du mekker en post i wordpress-appen (android):



Dersom du synes dette funker, kan du gå videre og kjøpe et domene og hosting fra en leverandør med wordpress. Host1.no som annonserer her på forumet (15% rabatt med koden "nFF") har "Softaculous auto-installer" på webhotellene sine som lar deg installere wordpress på hosten deres rask og enkelt (bruker softaculus selv på en anna host for wordpress).