Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 685
Den gamle bærbare tok nettopp kvelden, så jeg trenger en ny. Den vil ikke bli brukt til noe intensivt slik som gaming. Det vanskeligste den må klare er vel å streame netflix og kunne kjøre office-programmer med grei flyt.

Tenker 4k som absolutt maks.

Kriterier som er relativt viktig er god batterilevetid, vekt og størrelse, merke kjent for levetid og kvalitet (mao ikke Acer). HDD'en spiller ingen rolle ettersom jeg har en liten SSD liggende som jeg vil installere i den. (Apropos, 2.5" er den vanlige størrelsen i laptops, right?)

Jeg vurderer denne, er det er godt valg? http://www.netonnet.no/art/data/lapt...h/182861.6020/
Sist endret av Grix; 16. februar 2013 kl. 15:38.
403 Forbidden
Hkon97's Avatar
26 1
Et lite spørsmål først, skal du bytte ut eksisterende harddisk med ssd eller sette inn ssden i tillegg? Og ja, laptoper bruker 2.5" disker.
Sist endret av Hkon97; 17. februar 2013 kl. 09:06.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hkon97 Vis innlegg
Et lite spørsmål først, skal du bytte ut eksisterende harddisk med ssd eller sette inn ssden i tillegg? Og ja, laptoper bruker 2.5" disker.
Vis hele sitatet...
Bytte ut.

/titegn