Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3386
Hbo vil ikke kommunisere med device står det , men både viaplay og netflix virker hva er det som kan være galt HJELP!!!!!
Var sånn hos meg også, prøvde restart og det hele. Endte opp med å kjøpe 4.generasjon appleTV. Hehe
Titt og ofte det skjer her hjemme. Bruker den mye. Har opplevd det på Sumo Netflix Tidal + flere.

Det går seg som regel til ila noen timer. Eventuelt fungerer igjen dagen derpå.
Hbo, amerikanske (med vpn)? da må du iallefall ordne adr i ruter slik att chromecast og google ikke snakker sammen, var noe med 8.8.8.8 og 4.4.4.4 i ruter, er lenge siden jeg gjordet det for å få viaplay til å caste fra pc (viaplay.dk/se)
Sitat av chili tom Vis innlegg
Hbo, amerikanske (med vpn)? da må du iallefall ordne adr i ruter slik att chromecast og google ikke snakker sammen, var noe med 8.8.8.8 og 4.4.4.4 i ruter, er lenge siden jeg gjordet det for å få viaplay til å caste fra pc (viaplay.dk/se)
Vis hele sitatet...
I og med at trådstarter ikke nevner bruk av VPN/DNS i det hele tatt så aner jeg ikke hvor relevant ditt innlegg er, men la det iallefall være helt klinkende klart at Google sine DNS-adresser er 8.8.8.8 og 8.8.4.4, og de er uansett hardkodet i Chromecast (noe man kan komme rundt ved å f.eks. bruke iptables i en router som støtter det).

Aner ikke hvor du får 4.4.4.4 ifra, men den adressen eier Level3, ikke Google..
Har opplevd at HBO (og kun HBO) har klikket jeg og. Fikset problemet ved å gjenopprette fabrikkinnstillinger.