Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 951
Har fått lånt en reservetlf til midlertidig bruk, men knust skjerm osv. Men problemet er lagringsplass. Den har 8GB internminne og har 32GB SD-kort.

Sliter veldig med plass og hvordan få apper over på SD-kort og gjøre det til en standard lagring. Jeg har heller ikke mange apper så dette er veldig frustrenrende.

Jeg får ikke oppdatert apper eller innstalert nye. Jeg fulgte en step-by-step om hvordan men til ingen nytte.

Noen som har tps? Jeg har kanskje klart 1, 2 eller 3 apper overført til SD-kort men ellers står jeg helt fast.

Noen her som kan hjelpe meg med å få i gang SD-kortet til hovedlagring(Noe jeg tror er satt, men skjønner ingenting) og forklare meg litt hva som skjer. Har aldri hatt dette problemet på andre android tlf jeg har hatt... Har aldri hvert samsung intr. men heller sony og der har det ikke hvert noe problem.

Noen som kan hjlpe?