Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 642
Skal på sykehuset denne uken og lurte på om det er mulig å få en liste med medikamentene og dosering man har fått under oppholdet, eventuelt også fra tidligere opphold. Med tanke på bivirkninger osv.

Blir man veldig sliten dagen etter man har fått mye smertestillende? Tror kanskje jeg burde utsette tentamenen jeg egentlig skal ha dagen etter operasjonen.
Det kommer jo helt an på hva slags operasjon det er snakk om da. Noen operasjoner får du ganske sterke medisiner og må gå på noen dager/en stund etter inngrepet.
Andre ganger så er det ikke noe problem dagen derpå, ikke altid man får medisiner og bruke etterpå.

Så du kom i grunn med ganske dårlig informasjon for å få et bra svar.
t_ben's Avatar
Trådstarter
Ser nå at jeg har kommet med litt lite informasjon ja. Det siste spørsmålet om hvordan jeg kommer til å føle meg dagen etterpå er ikke så vitkig. Og jeg skal bare fjerne en skrue i albuen.

Det jeg lurer mest på er om det er mulig å få en liste over de ulike medikamentene og eventuelt dosene av det jeg har fått under operasjonen, eventuelt også det siste halvåret.
Ja de kan helt sikkert lage en liste til deg. Alt står i journalsystemet på sykehuset (dips) Du kan jo hente ut full journal hos lege og, kostet meg 100ish kr tidligere iår. Vital info fra behandling ender der ( epikrise.) Det bør uansett ikke være et problem at de lager en liste til deg, dvs, om de har tid der og da, imorgen.

Iom at du bare'' skal fjerne en skrue fra albuen regner jeg med at dette skjer under lokalbedøvelse. Nå reagerer vi alle individuelt, men det er ikke noe jeg tror jeg hadde brydd meg med i forbindelse med en prøve.. Nå blle ikke jeg spesielt sliten etter operasjoner ifjor, men jeg var allerede full i opioder og lenket til en seng mens morroa utspant seg.

Eneste som virkelig var slitsomt var 36timer ekstreme smerter uten søvn etter første operasjon, ingenting hjalp meg, men dit skal ikke du, heldigvis

Lykke til, du får føle på hva som kjennes riktig ut, for deg.-)