Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2456
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet det finnes grupper på facebook for naturlig inseminering, men ingen av de som er medlem der er fra Norge. De fleste er fra USA eller Asia. Fins det ikke noe gruppe eller nettsted (som er gratis og som kun går gjennom de 2 partene)?

Syns det er rart det ikke er noe?

Jeg er kvinne selv og vil ikke ha man av ulike grunner, men vil ha barn.
Har du vurdert Tinder?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men som kvinne så vil man se utseende til den man velger ut. Man vil jo ha gode gener til barnet sitt. Er derfor en facebook gruppe eller nettside hadde vært bra fordi da ser man jo bilde. Hadde egentlig vært best og enklest med facebook siden det også føles tryggere når man kan se fullt navn og at de er "ordentlige" folk.

Ja da så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke alt er opprettet en slik gruppe? Det må da være flere enn meg som ønsker å bli gravid uten å ha en mann? Å gå gjennom inseminering gjennom klinikker enten privat eller offentlig er en svært innviklet og langsom prosess som involverer flere sprøyter med hormoner og ja det er da mye lettere å bare gjøre det ved å møte noen privat enn alt det styret.
Du kan jo opprette en facebookgruppe du.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men som kvinne så vil man se utseende til den man velger ut. Man vil jo ha gode gener til barnet sitt
Vis hele sitatet...
Det finnes mange typer utseender i verden. Kan du gi oss eksempler på hvordan du vil at barnet ditt skal se ut?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har mine tvil om at denne tråden er laget av en kvinne når utseende på barnet, ikke helse og intellekt er det som er viktigst ved DNA valg. Gjetter på at tråden er en fyr som vil pule og sliter med å bli valgt ellers. Fortvil ikke, stod om dette i avisa for bare en 3-4 uker siden, om noen norske som hadde funnet hverandre på nett for dette formålet. Husker bare ikke hvilken avis..
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har mine tvil om at denne tråden er laget av en kvinne når utseende på barnet, ikke helse og intellekt er det som er viktigst ved DNA valg. Gjetter på at tråden er en fyr som vil pule og sliter med å bli valgt ellers. Fortvil ikke, stod om dette i avisa for bare en 3-4 uker siden, om noen norske som hadde funnet hverandre på nett for dette formålet. Husker bare ikke hvilken avis..
Vis hele sitatet...

Utseendet til mannen må nesten være det første man ser etter, men når det er godkjent ser man etter om mannen virker oppegående og frisk. Det kan ofte være vanskelig å vurdere uitifra bare bilder, men hos psykisk utviklingshemmede kan man ofte se at de er det på bildene (dersom man er litt kjent med det og vet hva man skal se etter). Det er ofte noe man kan se på blikket, smilet eller at de tar bilder av seg selv fra åpenbart dårlige vinkler blant annet. Bortsett fra det er vel de fleste yngre folk friske fysisk? Personlig bryr jeg meg ikke om iqen på mannen er høy. Det tror jeg er mer viktig for kvinner som er høyt utdannede selv..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Ja da så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke alt er opprettet en slik gruppe? Det må da være flere enn meg som ønsker å bli gravid uten å ha en mann? Å gå gjennom inseminering gjennom klinikker enten privat eller offentlig er en svært innviklet og langsom prosess som involverer flere sprøyter med hormoner og ja det er da mye lettere å bare gjøre det ved å møte noen privat enn alt det styret.
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro at grunnen til at man får slike hormonbehandlinger og sånt før en inseminering på klinikk er fordi vanlig samleie har en relativt lav treffsikkerhet.
En mann og en kvinne som har sex en gang har en sjanse på 2-4% og det går ofte ett år eller to før partnere lykkes.

Tinder er egentlig ikke en dum ide, bare vær tydelig på hva du ønsker å oppnå og gi klar beskjed om at partners farskap skal frasies. Dette burde stadfestes skriftlig.
Breeding kalles det for de som tenner på og ha sex hvor barn er ønskelige uten at man har noen relasjon.

Eller knulling uten dong, for oss andre. Og tror både nakentid og fetlife har grupper for dette.

Ellers så er det jo one night stands som gjelder.

Husk å sjekke syklusen på eggløsningen din så du vet når sjansen er størst.

Men husk at det å ha barn ikke bare er en dans på roser. Det er ett livslangt prosjekt som du forhåpentligvis aldri fullfører.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjetter på at tråden er en fyr som vil pule og sliter med å bli valgt ellers.
Vis hele sitatet...
Jeg er nysgjerrig på matematikken bak den tanken der, hvordan skulle en fyr som vil pule fått pult igjennom en tråd som dette? Vennlig hilsen fyr som vil pule.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Jeg er nysgjerrig på matematikken bak den tanken der, hvordan skulle en fyr som vil pule fått pult igjennom en tråd som dette? Vennlig hilsen fyr som vil pule.
Vis hele sitatet...
Fishing?
Sitat av Dough Vis innlegg
Fishing?
Vis hele sitatet...
..For compliments?
Sist endret av supranaut; 26. november 2023 kl. 10:03.
Sitat av supranaut Vis innlegg
..For compliments?
Vis hele sitatet...
For fitte?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fins det ikke noe gruppe eller nettsted (som er gratis og som kun går gjennom de 2 partene)?
Vis hele sitatet...
Jeg mener det kommer ganske tydelig frem i første innlegg.
Det å gå etter utseende på partneren for å forsikre seg om at barnet skal se bra ut går ofte. Det er mange med svært pene foreldre, som selv ikke ser ut. Det er slik at man begynner å lure på hva i helvete disse foreldrene har holdt på med når de lagde barnet.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det å gå etter utseende på partneren for å forsikre seg om at barnet skal se bra ut går ofte. Det er mange med svært pene foreldre, som selv ikke ser ut. Det er slik at man begynner å lure på hva i helvete disse foreldrene har holdt på med når de lagde barnet.
Vis hele sitatet...
Tja, det kan jo være noe ala dette:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=234332
"men hos psykisk utviklingshemmede kan man ofte se at de (...) tar bilder av seg selv fra åpenbart dårlige vinkler"

Du spotter at folk er PU utfra vinklene på selfiene? Kan jeg få ansette deg i BUP? Hadde spart mye penger på utredning med deg på laget.

Er vel en grunn til at ingen har putta en penge på automaten din.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det å gå etter utseende på partneren for å forsikre seg om at barnet skal se bra ut går ofte. Det er mange med svært pene foreldre, som selv ikke ser ut. Det er slik at man begynner å lure på hva i helvete disse foreldrene har holdt på med når de lagde barnet.
Vis hele sitatet...
Beauty is in the eye of the beholder. Jeg vedder på at foreldra syns at barnet er vakkert, og i sin tid trolig den partneren som leiter etter det barnet vil også syns det.
Sist endret av ketoDaddy; 26. november 2023 kl. 10:50.
Syns det er helt greit at det du har lyst til er svært krevende.


Så utrolig egoitisk å ville ha pene barn uten en mann.

Burde barnet ha noe den skulle ha sagt?

Det er ikke en menneskerett å få barn XDDDDDDDD XDDDDD