Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3928
Fikk en pc med windows 10 med mye privat data fra en person. Tok system gjennoppretting og sletta alle filer, so far so good. Så fjerna jeg 2-3 asus apper for pcen gikk treigt. Då la jeg inn c cleaner og kjørte det med alle alternativer huka av. Etter dette klikket pcen, nå vil den ikke starte. Kommer opp at etter diagnostikk så finner pcen at noe er galt og den må gjenopprettes, men når jeg velger gjennopprett på ny står den bare og laste..... noe tips?
Er pcen levert med windows 10? Hvis ja så last ned en iso av samme versjon av os som er installert nå og reinstaller.
Jeg tror den beste løsningen, om ikke den eneste nå, er å installere Windows 10 på nytt. Det er ikke så mye i å gjøre det, og filene kan du hente gratis fra Microsoft.

Ser her om du trenger filene til å installere Windows 10
https://yourl.no/7kfbn