Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1543
Da har dama bestemt seg for å reise til Miami i september, med meg på slep ofc.

Vi skal være i 2uker 14-28sep, skal på Dolphins kamp, collage kamp, Marlins kamp, å everglades, åså skal jeg prøve å få meg en dags tur ut å fiske tunfisk/baracuda. Har også tenkte oss en tur til Key west.

Da kommer million kroners spørsmålet. Har dere tips til andre ting utenom alt dette turist pisset i Miami, vett at byen er lite rikt på tradisjoner å historie så blir vell ikke akkurat tidenes historiske opplevelse.

Vi er 24 og 25år så er igrunnen åpen for det meste

Håper på masse svar
Halla!, regga meg bare for å svare nå

Var der når jeg var på deres alder, to ganger 2 uker og så en måned
Det var en uforglemmelig fete turer ass. Dro alene.

Bodde ikke på South Beach, om det har jeg bare å si at stranda er fantastisk, og du finner greie betalte treningssentre der om du vil trene. Ellers må du teste ut en litt mer lokal tequilabar, den skal være å finne et gåstykke innover South Beach fra en av hovedgatene. Marharitane der er sinnsykt digge til quesadilla og nachos!! Husker ikke navnet i farta men gå litt på Google Earth så finner du det

Ta med frua di til Victoria Secret Sist men ikke minst, finn en ekte cubansk sigar ruller, er en sjappe for det på SB å. Alt dette uten en million turister.

Selv bodde jeg like ved Churchills pub som er langt vekke fra SB. Gikk inn der og tenkte, yes! endelig noe ekte og en sjult perle! Var bra drita men husker stemninga, fullt av folk, live punk, helt nedriti og jævlig dass. helt plutselig kom det et elektronica band der, Afro Beta, som spilte noen sinnsykt kule låter, fy faen for en kveld Gikk meg vil på vei hjem når pubben stengte, gikk nedover en gate og ved en barneskole plystra en skummel gjeng mot meg, hørte noe banne ord og "come her boy ima fuck you up, whitey son of a bich" og besvarte de drita som jeg var. da kom det noen steiner etter meg så bestemte meg å ta retrett til pubben. Der møtte jeg noen jeg trivelige folk jeg møtte inne som gav meg en ride de 2 minuttene det tok å kjøre

Mer kommer, må bade ungene
Sist endret av Fackta; 10. mai 2015 kl. 18:42.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg var i Miami i 2008 cirka.. Var sinnsykt morsomt. Bodde på Beacon Hotel, midt på Ocean drive ved stranda i South Beach.

Vi var mye og festet på Delano Hotel i sentrum. Det var veldig hipt på den tiden og et av de kulere utestedene jeg har vært. Du ser bilde av det her:
http://exp.cdn-hotels.com/hotels/100...4578_118_z.jpg
(dette er altså en kombinert klubb og hotell)

Ellers reiste vi også til Key West, det var kult og bra. Morsomt å se der Hemingway hadde bodd.
forts..

Churchills spiller også Ska

Videre er det en super liten restaurant i område der, billig og sinnsykt god mat. Husker ikke navnet i farta.
Glemte helt kvelden på Space, stikk dit, var ikke så bra som hypen skal ha det til men fett å ha vært der å. En bøg sjekka meg opp..... Men ble kjent med han å og tok av med han å på dansegølve høhø

Det er et slags nedlagt tivoli en taxitur unna, virka chill og et område med unge mennesker som bare hang å hadde det kult. Ble godt drita der å fikk meg i en taxi. Lukta lunta lang vei etter regninga hadde kommet over 10$ og når jeg ikke kjente meg igjen i det hele tatt ble jeg forbanna og ba han stoppe. Han bare: "u sure about that man?" og jeg jajajaja. Han hadde rett lol, gikk inn i en ghetto og bort til en tranny og ba om rettningshjelp. Han svare "not sure but i can help you with something else"! hahaha, så jeg gikk videre, og en liten gangster unge på sykkel kom opp bak meg å fulgte med. Plystra noe greier til kompisa og, så jeg forberedte meg på slosskamp å knøyt nevene.. heldigvis stoppa han når han så jeg begynte å hisse meg opp å rope fuck, fuck (adrenalinet kicka godt inn her ass, survival mode ).. fant en ny taxi etter å ha løpt forran den i veien nermest, han bare "do you know where you are right now? This is a Baaaad place man"

Han fant lett veien hjem Whof!!

Så, i etterkant av turene har jeg lest meg litt mer opp om krim der borte, og det er ikke bare bare så pass på dere selv om natta. finn ut av taxinummer allerede og ha det klart på mobben. Husk også Førerkort/Pass på strippebuler og noen pubber på SB for VISAn med bilde holder ikke. Mat er billig på Publix butikkene, og du finner plenty helsemat nærmere også.

Dama di vil sikkert innom noen store shoppingsentre men det gadd jeg aldri.

Bil er digg å leie der, hvertfall til Key West, du kan drikke endel å kjøre vistnok og det car vist kulturen etter de margharitaene, men så ble vi aldri stoppa når vi raca over brua i en svart gammal amg i go miami vice stil

Ha en uforglemmelig fet tur!!!
Trådstarter
Haha liker svarene dine

takker for svar å kommer til å legge det meste inn på lista mi