Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 973
innen de neste månedene har jeg tenkt til å flytte vekk fra mitt nåværende oppholdsted. det neste sted jeg ønsker å bo kunne jeg tenkt meg å bo i rundt 10 måneder. jeg kunne tenkt meg en minimalistisk livsstil. trenger bare mat, varme, drikke, ren luft, et sted å sove, kjapp Internett tilgang. billig er bra. har ikke no imot å bo med andre folk. om det skal være innenlands, så vil jeg helst at de skal være ikke veldig langt unna sør akershus. Men er villig til å dra utenlands. Ser helst at jeg bor et sted uten spesielt mye kriminalitet og stygge og/eller farlige dyr men (norge har få slike).
Det finnes et stort community med "ExPats" bestående av folk fra hele verden som bord i utlandet her: http://www.internations.org/

Jeg anbefaler deg å bo utenfor Norge. Du har mye å tjene på både erfaringen og hvor mye du får for penga. Med f.eks. kun 10k i måneden kan du leve luksuriøst i mange land.