Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 728
Hei

Har en Corsair Flash Voyager 16GB jeg bruker til å flytte data fra min datamaskin på jobb til en maskin uten nettverkstilgang.

I dag skulle jeg lagre noen filer på den, og plugger den inn i maskina mi. Driverene lastes inn, men dukker ikke opp i "Min Datamaskin". Sjekker Disc Management og den viser der, men står "No Media".

Har prøvd å fjerne driveren og legge den inn på nytt uten hell, har dobbeltsjekka at det ikke er noen annen enhet med samme stasjonsbokstav og har prøvd enheten i andre maskiner.

Er enheten ødelagt eller har dere andre forslag jeg kan sjekke ut? Er noen filer der jeg ikke hadde fått lagret lokalt, så skulle jeg hatt den opp og gå :P Det er Win 7 Business 64-bit det er snakk om.
Hi there,
I experienced the same problem...
When it shows "Removable Disk"....i right clicked & hit Properties.......then filled in a Name in the Summary tab (my name)....i suddenly got a pop up & wow......it started working again.....whew.....it was some relief !!!
I am using Transcend JF V10 8 GB
Try it out....
All d Best
Vis hele sitatet...
30 sec søk
Hobby's Avatar
Trådstarter
Har googlet, ellers hadde jeg ikke spurt her

Problemet med "No Media" er at da får du ikke muligheten til å åpne "Generelt" (Summary Tab) for å endre navn. Eneste jeg får er driverinformasjon, etc.
formater minnepennen.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
formater minnepennen.
Vis hele sitatet...
Tips til hvordan? Finner den som sagt ikke i Min Datamaskin, ei heller hvis jeg prøver i cmd.
last ned Gparted og sjå om du finner den der.