Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1979
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det siste året har jeg gjenfunnet gleden ved å være ute i naturen og særlig det å være alene uten menneskelig støy fra maskiner trafikk eller generelt folk.

Derfor lurer jeg på om det finnes noen som ønsker å dele tips eller kanskje steder dere selv er glad i og kanskje ønsker å dele med meg?. Jeg er ikke av typen som blir ute i flere dager så en ukes marsj til det evt stedet blir litt i meste laget. Kriteriene blir vel at det må være bortgjemt, altså at det ikke dukker opp folk hele tiden. Og det må være ved et vann, så man kunne svingt stanga litt.

Setter stor pris på svar
Øyungen i nordmarka er min favoritt. Det er ikke særlig bortgjemt, men hvis du fortsetter videre på en av stiene rundt vannet finner du nok en isolert plass hvor du kan telte, fiske og bade. Du kommer deg dit ved å kjøre eller ta bussen til Skar i Maridalen. Så er det bare å ta beina fatt og følge skiltet turvei i tre kilometer opp til vannet. Husk å kjøpe fiskekort hvis du skal fiske.
Vettakollen - på kvelden riktignok.
Det eneste vannet i nærheten av Vettakollen er Båntjern. Veldig fint sted, men det ligger bare et steinkast fra tett bebyggelse, så det er ikke et område man kan regne med å få være i fred.

Det har for så vidt ikke hindret meg i å røyke dmt der ved flere anledninger, når jeg tenker meg om..
Sist endret av mentalmelt; 25. mai 2015 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehehe. Jeg jogga mye forbi båntjern en periode i fjor etter at jeg hadde gått på en liten smell med dmt- artig hvis jeg hadde kjent lukta, hadde freaka meg ut.
Sist endret av G-Erik-L; 25. mai 2015 kl. 16:25.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det har for så vidt ikke hindret meg i å røyke dmt der ved flere anledninger, når jeg tenker meg om..
Vis hele sitatet...
Leser du tankene mine eller noe, haha?

Øyungen skal jeg absolutt ta en tur opp til snarest. Må bare gå til innkjøp av litt utstyr.