Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 9168
Hei! Jeg og noen venninner har lyst til å dra på ferie i sommer. Vi ønsker å være et sted det er godt uteliv, men samtidig skal det være en fin strand der. Vi har vært i Sunny Beach 2 ganger, men tenkte vi ville dra et nytt sted. Sunny var kjempebra! og kunne tenke meg noe av det samme. Vil helst ikke til Magaluf, for der har jeg hørt det er mye nordmenn. Har tenkt litt på Ayia Napa, for det skal visst være noe liknende Sunny. Eller Rhodos eller Kos. Men noen som vet hvordan utelivet er der?
Eller noen andre steder dere anbefaler?
Reis til Asia. Litt lengre enn dere kanskje ser for dere, men absolutt verdt det. Det totale regnestykket blir også hyggeligere. Ta dere en tur på Full Moon Party i Thailand for eksempel, eller flyt ned elven i Laos. Vil dere ha mindre frikete, sjekk ut UMF i Korea.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Har vært i Rhodos to år på rad, begge som partyferie. Det beste med Rhodos er at alt er så kompakt, du blir kjent med plassen veldig fort, de som bor og jobber der er veldig hyggelig. Rent utelivmessig er bargaten også veldig bra.

Der er mange innkastere som prøver kontinuerlig, dagen lang å få deg til å kjøpe billetter. Bare å si at du allerede har kjøpt, så går de. Verdt å nevne at det er flertall av svensker der, deretter norske - så dansker og finner.

Problemet begynner når du skal ha med deg folk du ikke kjenner inn på hotellrommet. I Rhodos by slipper de kun inn de som bor på hotellet - hvis du protesterer ringer de politiet.

Apropos politiet, hoteller og restauranter ringer politiet veldig kjapt om det skulle være noe de misliker.

---

Men er dere oppegående mennesker - med dette i bakhodet burde det ikke vær noe problem.
Innad i europa finnes det enda ikke noe som overgår Ibiza, så enkelt er det bare, og så enkelt kommer det til å være en lang stund enda
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Ayia Napa er det peneste partystedet jeg har vært på, og noen av nattklubbene der er sjuke. Det eneste negative er at de stenger 02:00, men da er det tydeligvis after parties i andre lokaler frem til tidlig på morgenkvisten. Vi var som regel så dritings at vi ikke overlevde frem til 02:00 uansett tho, så jeg kan ikke uttale meg så mye om hva som skjer da.

Ekstremt mye med arrangementer, skumparty, beach party og lignende. Følte at jeg trivdes bedre enn på Sunny Beach, og blir garantert å dra til Napa igjen! Stemningen i gatene og folkene der er rett og slett magisk, det er som å være på en svær festival proppfull med partyglad ungdom.

Samtidig var det lett å trekke seg tilbake og slappe av om man ville det følte jeg, men det følte jeg litt meg Sunny også.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har vært 2 ganger i Ayia napa, kan anbefales på det sterkeste! Kjempemange partygater, og en bar/nattklubb for en hver stil! Er kjempe masse folk som reiser dit hvert år, og man møter så utrolig mange ifra utrolig mange steder!
Sitat av nikita Vis innlegg
Reis til Asia. Litt lengre enn dere kanskje ser for dere, men absolutt verdt det. Det totale regnestykket blir også hyggeligere. Ta dere en tur på Full Moon Party i Thailand for eksempel, eller flyt ned elven i Laos. Vil dere ha mindre frikete, sjekk ut UMF i Korea.
Vis hele sitatet...
Hør på han her. Full Moon Party er drømmen min
Sist endret av Duun; 18. januar 2015 kl. 18:53.
Var i Kos i fjor, og elsket det. Hører av mange at det er mye likt Rhodos egentlig.
Men om du ikke ønsker en ferie der du er rundt mange nordmenn eller skandinavere generelt, er det kanskje ikke plassen for deg. Jeg for min del synes det er helt perfekt, da jeg ikke kan fordra Briter eller 'partykulturen' deres. Pluss at alle jentene er oversminkede dråg. I Kos er det mest skandinavere og nederlendere.
Jeg likte servicen veldig mye bedre i Kos (enn i Magaluf, som var der jeg var året før). Jeg følte den var veldig mye mer genuin, og at det var færre folk som bare prøvde å lure deg.
Bra arrangementer, var med på watermelon party og poolparty european bartender school. Var dritkult.

EDIT: Har ikke du laget en lignende tråd før? haha
Sist endret av sgt_coke; 18. januar 2015 kl. 20:43.
Kroatia er visst det nye Ibiza. Billigere priser, mer underground vibe, mindre kommersielt og ikke så mange fulle touristy-briter. Er en del fete festivaler der om sommeren. Sjekk ut For, Dimensions, Outlook og The Garden Festival hvis du kunne tenkt deg no sånt.

http://www.kmag.co.uk/editorial/feat...vals-2014.html
Ios i Hellas er virkelig å anbefale. Skikkelig partyøy med fine strender Vi var der i fjor, og skal ned igjen i sommer.
Så, et sted med få nordmenn, fine strender, og bra uteliv? Sjekk utenlandsk forum?

søk i google "sunny beaches party tall jacked rich guys"
Sist endret av Procrastinator; 23. januar 2015 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er mye å velge i når man skal på partyferie nå om dagen, og Ayia Napa er vel et godt valg med mye liv for tiden. Ibiza er også en mulighet hvis du ikke har for mye imot briter. Ser du skriver vekk Magaluf, men det er jo et godt valg hvis dere er litt yngre

Du kan ellers lese litt mer om noen forskjellige partysteder her: http://www.utforskverden.no/artikler...en-partyferie/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Anbefaler Ios i Hellas, har allerede vært der en gang og skal tilbake igjen i sommer med gutta! Første uken i august
All info finner du på http://www.lifeisabeachparty.com/
Sist endret av Chromatics; 19. mai 2015 kl. 15:29.
Har vært på Ayia Napa, Mallorca - Alcudia, Kreta - Chania. Alle gangene på partyferie. Ayia Napa er uten tvil den beste plassen vi har vært på. Der har de masser av aktiviteter, billig drække og mange skandinaviere (inkludert russere og briter). Drikkelekene der har en tendes til å ta heelt av, stripping osv. Vil virkelige anbefale dere å bli med på en barrunde etterfult av beachparty
Trådstarter
Sitat av oPRE Vis innlegg
Har vært på Ayia Napa, Mallorca - Alcudia, Kreta - Chania. Alle gangene på partyferie. Ayia Napa er uten tvil den beste plassen vi har vært på. Der har de masser av aktiviteter, billig drække og mange skandinaviere (inkludert russere og briter). Drikkelekene der har en tendes til å ta heelt av, stripping osv. Vil virkelige anbefale dere å bli med på en barrunde etterfult av beachparty
Vis hele sitatet...
Supert! Vi har allerede bestilt tur nå. Det ble Ayia Napa
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Endorfin Vis innlegg
Supert! Vi har allerede bestilt tur nå. Det ble Ayia Napa
Vis hele sitatet...
Vurderer selv en tur til Ayia Napa i år! Jeg føler egentlig at jeg gikk glipp av en del når jeg var der i fjor, vi valgte som regel strandfyll med gjengen fremfor pool parties osv. De bassengfestene og beach partyene ser dritkule ut, men vi kom oss liksom aldri dit.

For litt digg og enkel mat som er lett å like anbefaler jeg Tequila Garden. De serverer typisk meksikansk mat som var ganske godt, ikke typisk super-restaurant, men mye bedre enn feks burger king. Vi satt der og styrtet tequila og spise burritos ganske ofte før vi stakk ut!

Det er også et tivoli der som var helt ok, og det er masse alkoholservering der inne. Superkoselig å drikke seg opp til å tørre å ta feks slingshotten, selv om vi aldri turte å ta den.
Lake balaton er gøy hvis du ikke vil møte på nordmenn. Det er drit billig og masse gale øst europeere
Trådstarter
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Vurderer selv en tur til Ayia Napa i år! Jeg føler egentlig at jeg gikk glipp av en del når jeg var der i fjor, vi valgte som regel strandfyll med gjengen fremfor pool parties osv. De bassengfestene og beach partyene ser dritkule ut, men vi kom oss liksom aldri dit.

For litt digg og enkel mat som er lett å like anbefaler jeg Tequila Garden. De serverer typisk meksikansk mat som var ganske godt, ikke typisk super-restaurant, men mye bedre enn feks burger king. Vi satt der og styrtet tequila og spise burritos ganske ofte før vi stakk ut!

Det er også et tivoli der som var helt ok, og det er masse alkoholservering der inne. Superkoselig å drikke seg opp til å tørre å ta feks slingshotten, selv om vi aldri turte å ta den.
Vis hele sitatet...

Hehe, jeg føler man går glipp av så mye uansett om man bare er det i 1 uke! Vi blir der i 17 dager hohoo

og takk for gode tips!