Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1497
Hei,

Jeg bor i Spania og har vært med ei spansk dame siden januar.. Vi er begge i 20-åra.

Hun har ferie hele august mnd, og jeg tenkte da å ta henne med på en tur (1 uke elns.) Hun liker shopping.. shopping i England, men jeg kunne tenkt meg å tatt henne med på noe annerledes. Hun har enda ikke sett Norge, og jeg fant et sykt naturhotell "Juvet" som virket perfekt for oss, men det er helt booket.. Jeg kunne tenke meg å tatt henne med til Norge, Frankrike, Nederland, Danmark osv., men har egentlig aldri reist på tur med dame før. Derfor spør jeg her om dere har noen tips?

Det kan være alt fra hotell i en fin by, til ei 2-manns boble i skauen med fin natur... hva som helst. Men det må være en grei pris og i Europa.
Kan dette være noe? http://tretopphytter.no/no/hjem/
Ikke vært der selv, men kjenner et par som var der og ble veldig fornøyd
Jeg ville nesten ha spilt litt taktisk. Drar dere til kronjuvelen av shoppingbyer, vil du nok ende opp med å traske etter ei jente med bæreposer i armene hele dagen, mens det eneste du bærer på er lommeboka di, som nå er langt lettere en den var før. For turer i Norge, er så absolutt Geirangerfjorden verdt å se! Den representerer i stor grad en del av den stereotypiske norske naturen. Island er også et utrolig kult sted. Lykke til!
Sist endret av Relevant; 20. mai 2015 kl. 17:17.
Jeg vil anbefale Lofoten om du vil vise henne ordentlig norsk natur. Utrolig vakkert sted. Det er også forskjellige størrelser på tettstedene, og hvert har sin individuelle sjarm. Mye bra mat også, spesielt fiskerettene er lekre. Ta det som en friluftstur, lei bil og reis gjennom Lofoten med telt. Det blir både billig og bra. Det er også midnattsol ut hele august, noe jeg tenker meg kommer til å falle i smak hos piken.

Du kan også velge å bo på hoteller, det er flust med dem i de fleste tettstedene. Jeg vil anbefale Henningsvær som et lengre stoppested. En liten øyklynge omgitt av enormt vakre klipper. Også hjemmet til den berømte Presten, en 400m vertikal vegg som er veldig populær for klatrere.