Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 779
Jeg fant frem min gamle skolepc i dag (hp 6735b), grunnen til at jeg kjøpte ny pc var at skjermen sluttet å fungere. Hele pc'en er herpet, men den slår seg på og så vidt jeg husker så fungerte selve pc'en da jeg la den vekk.

Jeg sitter nå og prøver å få koblet den til en ekstern datamonitor eller skjerm, uten hell. Jeg vil da anta at om skjermen hadde funket at den hadde vist "trykk ctrl+alt+del boksen" før innlogging.

Noen som har et forslag til hvordan jeg kan få bilde opp på den eksterne skjermen? Har selvsagt trykket "fn+f4" som hva man normalt sett hadde trykket for å få det til å skje.

Takk på forhånd.
Et aldri så lite skudd i blinde: Etter at du har slått på maskinen og den er ferdig med å jobbe, samt den andre skjermen er koblet til, kan du prøve å trykke "windows-tast + p". Umiddelbart etter: høyre piltast og enter.

Da velger du duplikat.
Dette forutsetter at du har vista/win7 på den (tror jeg).
Ellers kan du forsøke å logge inn og gjøre dette, om du klarer.