Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2061
Har siden andre VGs prøvd det meste innen psychedelics (fordi dette er det beste man kan ta), har en del erfaring med LSD, 2c (b)(i)(e) og dmt og cubensis og mdma- (aka the blue pill). Har dog aldri tatt fleinsopp, men hadde mine to første tripper på dette nå nylig. En forrige fredag og en i går. Fleinsoppen fant jeg på vei hjem fra bussholdeplassen på vei hjem fra forelesning. Var ca 25stker som jeg tørka i noen timer også gomla i meg på relativt tom mage. Drakk varmt vann med sukker og sitron+lime for å absorbere det raskere og denne trippen var mild og god, klarte å tenke på en god måte og hadde en deilig følelse i hele kroppen, veldig lik den man har på LSD, men mindre kald og rastløs, tok trippen noen skritt videre ved å røyke noen j's jævla raskt (som jeg føler alltid er enkelt på psychedelics) . Dette ga meg et fint headspace med behagelige visuals og jeg holdt denne til den gikk over. Denne første trippen var så enkel å håndtere at jeg ikke følte et eneste sekund med den usikkerheten som man vanligvis føler på det. Den neste trippen, som var i går, var også på ca 20-25 sopp, bare at disse var langt sexyere( lange stilker, liten størrelse) og spiste disse på en mage som ikke var like tom som første gangen. Denne trippen var noe av det rareste jeg noensinne har vært borti og det var bare helt mindfuck på en så sinnsykt digg måte. Her er tripreporten:
Inntar ca 20-25 perfekte sopp, antok at det ville bli noenlunde likt trippen jeg hadde uken før, men slik var det altså ikke. Må nevne at jeg tok et heftig rip av bongen før trippen. Når det begynte å kicke inn satt jeg bare å chillan i sofaen da jeg plutselig lukket øynene og begynte å kjøre, som om jeg var i en bil på verdens mest trippye motorvei, med svinger og looper. Visuals begynte i det små med flibring og pusting, ting føltes langt unna og samtidig nærme. Hver gang jeg lukket øynene kom jeg inn i en slags "situasjon" det var som lucid dreaming der hver gang jeg åpna øynene innså at det bare var noe jeg så for meg. Dette fortsatte flere ganger og jeg visste at det var trippen, bare at det føltes ut som om jeg våkna til en ny dag hver gang jeg åpnet øynene, og jeg klarte ikke å holde track i løpet av trippen hva som var "ekte" av de forskjellige situasjonenen jeg så for meg. Det var en trip som tok så sterkt over fantasien min og innbillingene mine. Jeg forsvant inn i kosmos hver gang jeg lukka øynene. Jeg kom dypt inn i underbevisstheten, og det var kanskje her disse situasjonene (som føltes så jævla ekte) kom fra. Jeg følte meg så utrolig trøtt på en så ekstremt deilig måte, det var så enkelt å bare sitte i ro, men umulig å holde styr på "hvor" jeg var. Alt føltes ut som et stort surr, og det var så forvirrende. Røyka mere og blei dratt enda lengre inn i den bisarre drømmeverden som jeg var i. Denne var ikke som det vanlige "maskinerifølelsen" man får på LSD eller som jeg hadde på den første soppturen, men bare et mylder av forskjellige forvirrende ting som jeg ikke har sjangs til å huske, men at det var noe for seg selv. Alt i alt var det en lærerik opplevelse, men fyfaan hvor rar den trippen var. Synd at jeg ikke klarer å huske no mye av det.
Avsnitt, er et magisk retorisk verktøy.
Bra rapport! Fortell gjerne mer om hvordan du opplevde forskjellen mellom psilocybin og LSD. Alltid interessant å høre om.
Det er dessverre ikke mulig å dosere sopp så veldig effektivt på antall. Størrelse på sopp vil variere og viktigst; innhold av virkestoff vil variere fra sopp til sopp.

Hørtes ut som du fikk en bra tur. Flein er pdd min favoritt. Ble litt slitsomt å lese en så lang rapport uten avsnitt. Ligger en tråd på triprapport forumet om hvordan å skrive en rapport. Ta en titt der så blir det en hyggeligere leseopplevelse for oss som leser. Ellers var det en fin rapport, kom gjerne med flere

Edit: mente selvfølgelig forumet for rusrapporter.
Sist endret av MrBleikfeit; 18. september 2016 kl. 18:16.