Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1199
Jeg er 17 år gammel gutt, men blir 18 før sommeren. Hvor er det mulig å søke i Oslo
Sitat av AnneFrank Vis innlegg
Jeg er 17 år gammel gutt, men blir 18 før sommeren. Hvor er det mulig å søke i Oslo
Vis hele sitatet...
Overalt. Lever søknad og CV til alle plassene du vet om. Dagligvarebutikker, andre butikker, posten osv. også kan du sjekke finn.no. Hvis du ikke finner noe, kan jeg nesten garantere at du får deg jobb som telefonselger. Litt risky, men hvis du gjør det bra, så tjener du veldig godt.
Overalt kan du søke...dette var jo et svært omfattende spørsmål da.
Hva med å komme med litt mer informasjon en at du er 18 før sommeren og har lyst på jobb.
Hva vil du jobbe med? Er jo bare å stikke innom kiosker, bensinstasjoner, sende søknader til butikker og slikt.
Det er stort behov for folk som kan hjelpe til i restaurant bransjen i sommermånedene. Om du ikke er redd for å jobbe litt er det fett å jobbe i restaurant. Bare å søke på de fleste serveringssteder.
Om du er heldig så er det ikke umulig at du klarer å dra inn litt tips på en uke heller(selv hadde jeg fort 3k ekstra i uka i cash fra tips)
Spør alle voksne du kjenner