Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 20274
Sitat av Lima Vis innlegg
haha Jøss! Nyttårsaften er jo heller ingen helligdag. Hvertfall ikke før 1400
Vis hele sitatet...
Nei, og klokken var bare litt over 12 da jeg var der....
Noe som også gjør posten enda mer retarded i dette tilfellet, er at pakken kom til postkontoret den 20. desember, og jeg fikk ikke hentelappe før 29. desember. (Bor 4 km unna terminal og postkontor)
Sist endret av freeaak; 31. desember 2012 kl. 13:30.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Virker som leveringsbransjen har nyttårsaften som helligdag, jeg venter en pakke levert med tollpost som foreløpig ikke har kommet
Posten tar det ihvertfall ikke som en helligdag. "Halv dag", men like mye mye å gjøre som ellers. Overtid fra klokka ett.
Levert ut nesten 250kg med reklame i dag.
Jeg kjøpte meg en iPhone for noen måneder siden fra Apple.no, og skulle få den levert i døren siden jeg måtte signere på en sånn PDA for å bekrefte at jeg har motatt den. Jeg fulgte hele tiden pakke på nette via sporingssystemet, helt til jeg såg at pakken ble merket som "utlevert". Jeg hadde ikke tatt imot noe, så spurte alle andre som bodde her om noen kunne tatt imot pakken min, men nei. Trykte videre på der det sto "utlevert" og der sto det "utlevert til ***** (mitt navn). Trykte videre på det og da kom det opp bilde av noen som hadde signert MITT NAVN og tatt imot pakken. Gikk videre til postkassen og fant da pakken med min iPhone til flere tusen kroner ligger der sammens med drittreklamer fra coop, rema osv. Postmannen hadde da ikke orket og gå de 10 meterene fra postkassen min til døren for å få min signatur, så han hadde signert selv og kastet pakken i postkassen. Makan til frekkhet...
Sist endret av Taffer; 31. desember 2012 kl. 14:52. Grunn: skriveleif*
Sitat av Taffer Vis innlegg
Jeg kjøpte meg en iPhone for noen måneder siden fra Apple.no, og skulle få den levert i døren siden jeg måtte signere på en sånn PDA for å bekrefte at jeg har motatt den. Jeg fulgte hele tiden pakke på nette via sporingssystemet, helt til jeg såg at pakken ble merket som "utlevert". Jeg hadde ikke tatt imot noe, så spurte alle andre som bodde her om noen kunne tatt imot pakken min, men nei. Trykte videre på der det sto "utlevert" og der sto det "utlevert til ***** (mitt navn). Trykte videre på det og da kom det opp bilde av noen som hadde signert MITT NAVN og tatt imot pakken. Gikk videre til postkassen og fant da pakken med min iPhone til flere tusen kroner ligger der sammens med drittreklamer fra coop, rema osv. Postmannen hadde da ikke orket og gå de 10 meterene fra postkassen min til døren for å få min signatur, så han hadde signert selv og kastet pakken i postkassen. Makan til frekkhet...
Vis hele sitatet...
Posten i et nøtteskall.
Wesley Snipes, bitch
Snipes's Avatar
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Posten tar det ihvertfall ikke som en helligdag. "Halv dag", men like mye mye å gjøre som ellers. Overtid fra klokka ett.
Levert ut nesten 250kg med reklame i dag.
Vis hele sitatet...
Samme her, var helt vilt mye reklame i dag! og masse is også.. Hadde blandende følelser om jobben min i dag.
Reklame var det vel mest av i dag.. Har kjørt noen titalls tonn reklame i Bergen i dag
7 legg per bunt, 62 bunter på 4.7KG hver.
Fy som jeg hater de elektriske trehjulingene. Lite reklame+honda scooter, takk.

Opplæringen og en håndfull rutiner i posten er det vesentlige mangler ved, og jeg så både i dag og på torsdag, (da det var sykelige mengder reklame.) at det var noen postbud som rett og slett gav faen i å levere ut all reklamen. Noen som ikke gjør jobben sin med andre ord, det er reklamen posten tjener penger på.
Sitat av Taffer Vis innlegg
Jeg kjøpte meg en iPhone for noen måneder siden fra Apple.no, og skulle få den levert i døren siden jeg måtte signere på en sånn PDA for å bekrefte at jeg har motatt den. Jeg fulgte hele tiden pakke på nette via sporingssystemet, helt til jeg såg at pakken ble merket som "utlevert". Jeg hadde ikke tatt imot noe, så spurte alle andre som bodde her om noen kunne tatt imot pakken min, men nei. Trykte videre på der det sto "utlevert" og der sto det "utlevert til ***** (mitt navn). Trykte videre på det og da kom det opp bilde av noen som hadde signert MITT NAVN og tatt imot pakken. Gikk videre til postkassen og fant da pakken med min iPhone til flere tusen kroner ligger der sammens med drittreklamer fra coop, rema osv. Postmannen hadde da ikke orket og gå de 10 meterene fra postkassen min til døren for å få min signatur, så han hadde signert selv og kastet pakken i postkassen. Makan til frekkhet...
Vis hele sitatet...
Anmeld det! Dokumentforfalskning.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Anmeld det! Dokumentforfalskning.
Vis hele sitatet...

For å spare postmannen og miljøet, foreslår jeg at posten fortsetter med sin flotte it-satsing (de har jo allerede laget en postkasse for 'alle'), og lager en reklameside. Her kan da alle personer gå inn og se på de herlige reklamebrosjyrene. Evt. kan det legges et enkelt ark i hver postkasse med link til denne reklamesiden.

Her jeg bor, er det slik at folk tar reklame ut fra postkassen og hiver det oppi søppelbøtte som står 1m unna. Snakk om ressurssløseri!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Taffer Vis innlegg
Jeg kjøpte meg en iPhone for noen måneder siden fra Apple.no, og skulle få den levert i døren siden jeg måtte signere på en sånn PDA for å bekrefte at jeg har motatt den. Jeg fulgte hele tiden pakke på nette via sporingssystemet, helt til jeg såg at pakken ble merket som "utlevert". Jeg hadde ikke tatt imot noe, så spurte alle andre som bodde her om noen kunne tatt imot pakken min, men nei. Trykte videre på der det sto "utlevert" og der sto det "utlevert til ***** (mitt navn). Trykte videre på det og da kom det opp bilde av noen som hadde signert MITT NAVN og tatt imot pakken. Gikk videre til postkassen og fant da pakken med min iPhone til flere tusen kroner ligger der sammens med drittreklamer fra coop, rema osv. Postmannen hadde da ikke orket og gå de 10 meterene fra postkassen min til døren for å få min signatur, så han hadde signert selv og kastet pakken i postkassen. Makan til frekkhet...
Vis hele sitatet...
Kan hende at postmannen har en god grunn. Kanskje han hadde dårlig tid eller at du ikke var hjemme. Ikke vet jeg, men det er ikke alltid at h*n er lat.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Kan hende at postmannen har en god grunn. Kanskje han hadde dårlig tid eller at du ikke var hjemme. Ikke vet jeg, men det er ikke alltid at h*n er lat.
Vis hele sitatet...
Beklager, men dårlig tid og/eller at han ikke var hjemme er ikke gode grunner til å forfalske underskrifter...
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Beklager, men dårlig tid og/eller at han ikke var hjemme er ikke gode grunner til å forfalske underskrifter...
Vis hele sitatet...
Det er det ikke nei. Kanskje han var en smule lat.
Well.. Jeg hadde vel et lite tilfelle her om dagen da jeg fikk en melding om at "pakken min" var annkommet i Honningsvåg, mens jeg derimot bor i den sydlige delen av Norge. Hvorfor, vet jeg fortsatt ikke.. Men det er dog ikke noe å hate dem for, kanskje feil nummer registrert hos posten, ikke vet jeg.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av dafog Vis innlegg
Ahh gode gamle poste, alltid like... Ja

Eksempel - hint trykk på Se detaljer
Vis hele sitatet...
Håper det er du som postet denne
http://jpg.artige.no/store/45/45935.jpg
Hvis ikke er jeg ganske irritert nå.
Sitat av Bitcoin-man Vis innlegg
Her jeg bor, er det slik at folk tar reklame ut fra postkassen og hiver det oppi søppelbøtte som står 1m unna. Snakk om ressurssløseri!
Vis hele sitatet...
Hadde det ikke vært enklere å kjøpe slike klistremerker "Nei takk" osv. ? Da skal de ikke sette reklame i kassen din.

Har en pakke som har lugget på tolla siden 27, er det noen som vet når den blir sendt videre?
Handler en del i fra Ebay (Hong kong), da skjer det ofte at jeg får en rekommandert post som må hentes på nærmeste postkontor. Utenpå hentelappen i fra postkontoret er det bilde av pakken som skal hentes, men ofte har ikke pakka kommet til postkontoret. Alikevel sender de ut melding om at rekommandert post ligger å venter på meg.
Ellers kan jeg si at de få pakkene i fra utlandet som ikke kommer frem til meg forsvinner bestandig mellom X og X. Postkontoret beklager seg og viser til at pakkene er registrert men så slutter sporet....