Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1551
Hei noen som vet av noen gode norske kortservere for dreambox
Jøss driver folk med dreambox fortsatt? Skikkelig retro du altså. Har ingen gode tips følte bare for kommentere for dreambox bragte mange gode stunder i heimen tilbake i de dager før streaming ble et alternativ. Håper du finner det du søker.
Fint å være retro. Pirat tv funker enda
Veit ikke om noen norske men finnes mange utenlandske men det viste du kanskje? Må betale for de også. http://www.greatdreambox.com/canalsat-cccam-package/
Ja litt gla'kriminell må da være greit? Vi kan jo ikke alle være helt A4 hele tiden heller. Har gått noen runder som aktiv bruker av cardshare, usenet, fileshare, torrenter og illegal streaming. Nå klarer jeg meg spotify og også rullerer jeg på de forskjellige film/serie streamingtjenestene. Har kun ett abb i slengen. Når jeg blir lei netflix bytter jeg til noe annet så føles ting litt freshere liksom. Streaming er jo på ingen måte i nærheten av å ha samme bredden som det en hadde tilgang på i tiden med pappegøyen på skuldra men ok jeg har ingen umiddelbare planer om å gå tilbake til sverd og trefot med mindre de gjør alvor av truslene om reklame også for betalende kunder. Det reklamehelvete orker jeg virkelig ikke. Da sier jeg strax opp avtalene og heiser jolly roger høyt i masten.
Sist endret av _abc_; 17. desember 2019 kl. 22:09.
Ja vet om de. Skulle gjerne funnet en norsk server