Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 611
Har slitt med noen problemer lenge nå, som dukker opp når jeg prøver å spille League of Legends.

Det som skjer er at jeg logger inn på spillet som normal, og får connected in pvp.net. Jeg kan se friend lists osv, og så kommer problemet.

Når jeg prøver å spille med kompiser, så fucker det seg. Enten lager jeg lobby og inviterer dem, men inviten blir ikke sendt av en eller annen grunn. Ellers så inviter de meg, og enter kommer inviten aldri frem, ellers så får jeg den og trykker "accept" og så skjer det ingenting. Det er et problem som bare oppstår når jeg vil spille sammen med kompiser. Å spille alene funker helt fint.

Jeg har prøvd Port Forwarding og lagt til alle porter som League of Legends bruker, uten noe resultat på den måten. Det er nødt til å være NOE galt med ruteren, siden når jeg har med PC'en på LAN så funker det helt perfekt. Er altså kun på nettet hjemme at det fucker seg opp.

Noen som har hatt samme problem/har forslag til hvordan jeg kan få til å funke?