Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5158
Hei.

Hva er den beste gratis mail siden hvor man ikke behøver mobilnummer ved registrering?

Vet om mail.com, men har vært noe tull med passord der.
gmail.com, live.com, outlook.com?
Gmail lar deg registrere en mail uten å skrive inn mobilnummer. Og er en av de beste mailtjenestene, etter min mening.
GMail er kongen etter personlig mening.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Outlook.com har nettopp startet opp også, fungerer faktisk lovende bra i forhold til hotmail.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Outlook.com har nettopp startet opp også, fungerer faktisk lovende bra i forhold til hotmail.
Vis hele sitatet...
"Sign up for Outlook.com
A preview of modern email from Microsoft"

Preview? Du er sikker på at det ikke går et halvt år eller noe, og så må man betale?
Sitat av Oslash Vis innlegg
"Sign up for Outlook.com
A preview of modern email from Microsoft"

Preview? Du er sikker på at det ikke går et halvt år eller noe, og så må man betale?
Vis hele sitatet...
outlook.com skal ta over for hotmail.com

Preview er nok i den forstand at den skal holde stilen med Windows 8.
Gmail begynner først å plage med tlf-verifisering etter endel reg fra samme adresse/tidsrom. Skal du ha noe anonymt/sikkert, så er countermail veien å gå. Skal du kommunisere normalt, uten strengt privatliv, da er gmail helt okei.-

edit: Hotmail ser ut til å være ledende mål for phishing og random kina-spam fra hijackede kontoer
Sist endret av pidget; 8. august 2012 kl. 23:53. Grunn: nope
En kompis av meg holder på å utvikle en ny mail applikasjon. Som kanskje kan være til interresse.
Jeg tror selv denne applikasjon kommer til å blir veldig bra!

http://www.dotmailapp.com/
http://www.vanschneider.com/work/mail/
Sitat av pidget Vis innlegg
Gmail begynner først å plage med tlf-verifisering etter endel reg fra samme adresse/tidsrom. Skal du ha noe anonymt/sikkert, så er countermail veien å gå. Skal du kommunisere normalt, uten strengt privatliv, da er gmail helt okei.-

edit: Hotmail ser ut til å være ledende mål for phishing og random kina-spam fra hijackede kontoer
Vis hele sitatet...
Glemte å presisere at den måtte være gratis, så ikke ut som om countermail var det.
Tor Mail.

Kryptert og full anonymitet.
Noe man definitivt ikke får fra Google!!
-Rar på fulltid.
Det burde fantes "freak.mail" j*vlig awsome.
F.eks:
Sjekk ut https://www.1337.no/ !
Veldig enkel, oversiktlig og tar 1 minutt og registrere! Trenger ikke tlf nr.

edit: Enkelt. Rått. Gratis
Sist endret av ghandabis; 9. august 2012 kl. 08:51.
www.safe-mail.net

Sist endret av 46312724; 9. august 2012 kl. 10:09.
Noen fler forslag?
mail.com
veldig bra etter min mening, og det er massevis av domener(?) du kan velge mellom, feks. osv !
Blir ikke bedre enn gmail. gogo!
Jeg bruker inbox.com. Ganske fornøyd med denne siden, gratis og lett registrering. I tillegg får man mail som ender på
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg kan anbefale bmail, alt du trenger under registreringen er e-post adresse og passord. Etter at du logger inn for første gang må du skrive inn et visningsnavn (det som vil vises når noen mottar en mail fra deg).

Håper dette hjelper deg.

www.bmail.no
Sist endret av stigo; 7. september 2012 kl. 09:28.
eget domene og gmail sine servere = win
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen fler tips?
▼ ... over et år senere ... ▼
Enkelte mailsider har blitt lagt ned nå, så det hadde vært fint med en oppdatering av tips til gratis mail sider.