Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1066
Jeg vill starte med og si at jeg kan utrolig lite om hacking, datasikkerhet osv, noen av dere kommer sikkert bare til og få en liten latter.

Uansett, satt på pc-en ista og surfa menst skype var i gang (Selv om jeg ikke var i samtale med noen)

Plutselig får jeg en bakgrunns støy i headsetet, det er nett som at jeg sitter på skype med noen, sånn typisk støy som man får av og til når man skyper med noen, så sitter jeg og hører på den lyden litt, lukker ett par nettsider osv for og se om det har komt opp ett eller annet der som lager lyd, det var det ikke.

Så bestemmer jeg meg for og lukke skype, da slutter lyden asap.

Noen som har opplevd noe lignende eller har peiling på hvorfor det her skjedde?

Er litt creepy vist det faktisk er noen som sitter og glor på meg, selv om jeg tviler
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Tja, sikkert bare skype som tenker "HurrDeDurr jeg bare lager litt lyd her jeg".

Om du er så redd så installerer du;

Malwarebytes anti malware
Avast antivirus
Og spybot Search and Destroy.

Start opp maskina i sikkerhetsmodus, skann skiten ut av maskina.

Om du er ordentlig paranoid reinstallerer du windows.
Var ikke en sånn type "HurrDeDurr" lyd

Hørtes ut som jeg var på skype med en person som satt og holdt på med litt papirer eller noe i andre enden.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ikke noe å være redd for. Er av og til dette skjer. Har skjedd med meg også, t.o.m. på en nyinstallert MacBook med OSX. Skjer noen ganger når mye av båndbredden til en av de som snakker er opptatt.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Ikke noe å være redd for. Er av og til dette skjer. Har skjedd med meg også, t.o.m. på en nyinstallert MacBook med OSX. Skjer noen ganger når mye av båndbredden til en av de som snakker er opptatt.
Vis hele sitatet...
Men greia er jo at jeg snakka ikke med noen.

Vist jeg forstår deg rett snakker du om NÅR du er i samtale med folk?