Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1327
Hei, jeg så nylig en video på dagbladet som het statsautorisert hacker eller noe sånt og etter litt søking fant jeg ut at han brukte Core Impact.
Har søkt litt rundt etter det, men finner ikke det på internett, er det noen som vet om noen alternativ?
Hadde du søkt litt her hadde du kunnet lese om The Metasploit Projekt. Og du kunne også lest litt flaming om skiddies og mye off-topic. Og hadde du søkt enda litt til hadde du funnet TPB torrenten til Core Impact.
Sitat av sky_king Vis innlegg
Hadde du søkt litt her hadde du kunnet lese om The Metasploit Projekt. Og du kunne også lest litt flaming om skiddies og mye off-topic. Og hadde du søkt enda litt til hadde du funnet TPB torrenten til Core Impact.
Vis hele sitatet...
Jeg fant torrenten, men det var verson 4 og den virker ikke på vista :/
Ellers må jeg takke for metasploit
Gratis alternativet er som du har fått vite; metasploit.
En billigere versjon, men som alikevel koster penger er CANVAS.
Men ingen av de er reelle alternativer til Core Impact, da all funksjonalitet i dette verktøyet er langt utover det man finner i andre verktøy...
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Last ned Backtrack 3 eller 4. metasploit er det beste gratisprogrammet, saint er også bra men det må du betale litt for.