Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 893
Heisann kjære freaks,

skjønner at ingen kan "hjelpe" meg med dette problemet, men jeg ble veldig nysjerrig på hvordan noe slikt kan skje;

Jeg prøver å sende inn en klage til Ruter, men når jeg trykker på send bare står den og laster og laster.

Skjønner selvfølgelig at dette ikke er så unormalt, men det merkelige er at det etter dette ikke er mulig å åpne forsiden ruter.no igjen i samme nettleser. Har nå prøvd i fem forskjellige nettlesere, og hver gang skjer det samme, etter jeg prøver å sende klagen, må jeg over i ny nettleser for å i det hele tatt kunne åpne ruter.no
Noen som har en forklaring på hvordan dette kan skje?
Virker for meg som en serverfeil/scriptfeil på siden, som gjør slik at den enten holder en tilkobling i evigheter, eller nekter deg tilgang. Jeg har opplevd at pga jeg har gjort en endring på en nettside, så har webhosten sin brannmur stengt meg ute.

Testet her, og det gikk fint.
Takk for din henvendelse

Den vil behandles fortløpende.

Saksnummer: 202956

Du vil motta et automatisk svar på som inneholder ditt saksnummer samt en lenke som du kan bruke for å sjekke status på din sak.

Forventet svartid er tre til fire uker.
Henvendelser som krever oppfølging blir videresendt med en gang vi mottar dem.
Vis hele sitatet...
Er det samme problem i alle nettlesere? Har du prøvd på forskjellige pc'er?