Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6146
Som tittelen sier lurer jeg på hvordan jeg sletter facebook meldingene så raskt og effektivt som mulig? Å gjøre det en og en om gangen tar veldig langt tid med tanke på at jeg har minst 1000 samtaler.
Vist du trykker på melding ikonet, så ser du helt nederst hvor det står "Vis alle"

Da får du opp en annen form for chat, og vist du da trykker på en samtale så ser du helt øverst i høyre hjørnet av samtalen at det står "Handlinger" trykk så på "Slett samtale"
Trådstarter
Jeg vet hvordan jeg sletter en samtale.
Det jeg lurte på var egentlig om det fantes et program / script (som funker) som kan brukes til å auto-slette alle meldinger i innboksen.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Godt tips er å ikkje nytte facebook om du vil slette dei. Du er langt ifra garantert at det faktisk vert sletta. Tvert om er det truleg at det faktisk ikkje vert sletta, bare markert som utilgjengeleg for deg. Facebook har ikkje ein kopi av ting, og eg tipper det er dyrare for dei å slette enn å bare oversjå at det finst, og la det dø ut med diskane det ligg på.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Jeg tror dette kan hjelpe deg
Trådstarter
Sitat av slashdot Vis innlegg
Godt tips er å ikkje nytte facebook om du vil slette dei. Du er langt ifra garantert at det faktisk vert sletta. Tvert om er det truleg at det faktisk ikkje vert sletta, bare markert som utilgjengeleg for deg. Facebook har ikkje ein kopi av ting, og eg tipper det er dyrare for dei å slette enn å bare oversjå at det finst, og la det dø ut med diskane det ligg på.
Vis hele sitatet...
Vel, da er spørsmålet:
Kan jeg hente tilbake disse meldingene på noen måte? Om ikke jeg kan det, er det da en større sannsynlighet for at politi kan gjøre det da?

Med tanke på f.eks
Sigrid saken som er langt langt langt alvorligere enn vanlige saker hvor politiet ønsker innsyn tviler jeg på at de får det? Igjen om de så får det er jo meldingene slettet for dem også?

Jeg er interresert i å slette det, ettersom jeg forstår at ting kan være inkriminerende for min del. Er det borte for meg, vil det være mindre sannsynlig at politiet gidder å undersøke videre om de så får tilgang til FB-profilen min.
(Burde visst bedre, men bedre seint enn aldri.)

Sitat av toffer125 Vis innlegg
Jeg tror dette kan hjelpe deg
Vis hele sitatet...
Funker ikke desverre.
Sist endret av Tidspress; 18. juni 2014 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Facebook er stadig under endringer, så det eneste som vil fungere 100 % er en makro som sletter samtalene for deg 1 etter 1. Hvis dette er for slitsomt å gjennomføre får du heller la være eller slette deg fra facebook.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg har opplevd å hatt meldinger i innboksen fra personer, så har de slettet hele facebook-profilen sin. Da har det bare stått sånn:

"SLETTET BRUKER
Hei, hvordan går det?"

På meldingene de har sendt til meg. Vet ikke om det enda er sånn, men har vært sånn før ihvertfall. Men å slette hele profilen er nok det enkleste tror jeg. Skyt meg om jeg tar feil.
Trådstarter
Stemmer nok det skeetonez at det skjer, men hovedsakelig er det mer et problem hva "jeg" har skrevet enn hva de har mottatt.

Takk til Waf - Fant et program som heter Imacro som gjorde susen.
Sist endret av Tidspress; 18. juni 2014 kl. 21:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er generellt vanskelig å få info ut av FB, til og med når kripos spørr.

Jeg hadde tho mye heller begynt å bruke IRC og sendt meldinger via OTR om du først skal prøve å holde en samtale med noen som du ikke vil noen skal se. I værste tilfelle kan du bruke PGP og sende god gammaldags epost?