Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2269
Heisann, jeg er ganske grønn på dette området, men lurte på om noen her kunne lære meg hvordan jeg kan ta meg inn på en annens facebook profil uten å legge igjen spor osv, og også hvordan man kan forhindre dette.
Send meg gjerne en PM, eller legg igjen ett svar.

Mvh. Cake
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Hvorfor er det så jævla mange tråder om dette? Kan dere ikke søke? Så ville dere funnet ut at må gjette passordet eller lure dem til å gi det til deg. Facebook er ikke så usikkert at du bare kan "hacke" det.
Hadde heller prøvd å ta kontroll over eposten til personen, deretter tilbakestille passordet til facebook. Vist du kan eposten til vedkommende så kan du prøve å trykke "Glemt passord" deretter svare på sikkerhets spørsmålet
Stikk på besøk til vedkommende du vil ha tilgang til facebooken på. Personen er antakeligvis på facebook på pc'n sin ut på kvelden, og er sikkert ikke ved datamaskinen sin hele tiden. Da 'offeret' forlater datamaskinen logger du ut av facebook'en til personen, og laster siden på nytt. Offeret ditt vil garantert ha lagret passordet. Nå markerer du passord-delen > Høyre klikk > Inspiser Element.

HTML-kode

<input type="password" class="inputtext" name="pass" id="pass" tabindex="2">
Du vil få opp teksten over i markert tekst. Dobbeltklikk på ''password'' og forandre til ''Text''. Nå ser du passordet. Alt du trenger å gjøre nå, er å huske passordet (evt skrive det ned) og logge inn på facebooken til vedkommende.

Vedkommende kommer tilbake, og aner ingen fred og fare, mens du vet fb -passordet hans/hennes.

Selv så har jeg aldri lagret passordet på pcn min, siden jeg skriver det så kjapt uansett.
Sist endret av Relevant; 7. juni 2014 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.