Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 905
Jeg har tenkt å kjøpe meg en trådløs Wifi mottaker snart. Den skal bl.a brukes med BT5.
Så spørsmålet er hvilket av awus036 -serien er best til å bruke med Backtrack 4/5 ?
Sitat av Lunch Vis innlegg
Jeg har tenkt å kjøpe meg en trådløs Wifi mottaker snart. Den skal bl.a brukes med BT5.
Så spørsmålet er hvilket av awus036 -serien er best til å bruke med Backtrack 4/5 ?
Vis hele sitatet...
Jeg lurte på det samme selv, eller lurer vel litt på hva som er forskjellen på de forskjellige betegnelsene h/nh/nhr står for.. Jeg er veldig usikker, men tror noen av de benevnelsene står for at nettverkskortet kan "sniffe" pakker..

Hva angår disse kortene så er det vel noen av de som har innebygd driver i BT5..

Kanskje det er noen med litt mer kunnskap som kan forklare forskjellen?
Hei,

Forskjellen mellom de er at det er forskjellig brikkesett på nettverkskortene. Hva som er forskjellen er bare å lese seg fram til så du veit at du tar riktig brikkesett.

Husk at ikke alle brikkesett har støtte out-of-the-box støtte i backtrack så det må dere sjekke før dere kjøper!

~ Dual1ty