Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1011
Ruteren vår hjemme lagrer alle sider man har vært inne på, med dato, tid osv.

Jeg prøver å finne på en måte å gjøre så det blir ca umulig å lese igjennom den lista uten å måtte bruke 3 timer på det (for da gidder ingen å lese igjennom den mer)

Kan noen lage/veit hvordan jeg kan skaffe et script som går inn og ut av mange (50+) internett sider på pcen min automatisk når jeg starter det, og veldig fort, sånn at logg lista blir kjempe land.

Hvis noen har en annen løsning, vennligst skriv den også.

- Jimbo
lage en batfil som åpner 50+ sider med div urls?
Trådstarter
15 0
Sitat av sengetøv Vis innlegg
lage en batfil som åpner 50+ sider med div urls?
Vis hele sitatet...
ja, det jeg tenkte, men åssen gjør jeg det?
Enklest mulig vil være å benytte seg av firefox, lage en stor mappe med bokmerker, høyreklikke på mappen og velge åpne alle i faner.
Eventuelt bare bruke Tor
Sitat av meitemark Vis innlegg
Enklest mulig vil være å benytte seg av firefox, lage en stor mappe med bokmerker, høyreklikke på mappen og velge åpne alle i faner.
Vis hele sitatet...
Yeah! I tillegg kunne du også brukt et tillegg som lagrer bokmerkene (f.eks. xmarks) slik at du ikke mister dem når du formaterer eller vil bruke en annen pc
Husk bare på at om du åpner jævlig mange faner på en gang bruker du jævlig mye ressurser på en gang. Kan ikke love at det IKKE henger seg.