Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  101 7077
Heks! Heks! *Peker på Tias*
Belive me, he had it coming. Jeg slettet en del poster som rett og slett var søppel, dessuten bestemte han seg for å krangle med meg i private beskjeder. Antar dette er grunnen til at han registerte kontoen lvloyner. Edit, og ja, vi prøver å statuere et eksempel ved å opprette denne tråden. Normalt hadde han bare fått en ban for dette, men siden han faktisk prøvde å utgi seg for å være crew... Vel.
altså IvIoyner når skal ikke jeg gjøre meg upopulær her, men du vet jo egentlig ikke hvilken grunn han hadde til å registrere den kontoen.. Det kan jo hende han gjorde det for å kødde med noen brukere på forumet.. gi dem advarsler for spamming via pm elr noe.. Sier jo ikke at dette er greit, men han fikk jo faktisk aldri brukt profilen.. Han fikk jo aldri gjort noe mot noen på forumet...
Opprinnelig postet av djman
altså IvIoyner når skal ikke jeg gjøre meg upopulær her, men du vet jo egentlig ikke hvilken grunn han hadde til å registrere den kontoen.. Det kan jo hende han gjorde det for å kødde med noen brukere på forumet.. gi dem advarsler for spamming via pm elr noe.. Sier jo ikke at dette er greit, men han fikk jo faktisk aldri brukt profilen.. Han fikk jo aldri gjort noe mot noen på forumet...
Vis hele sitatet...
Og det er jo grunn nok til å banne han mener jeg...
Er ikke lov å ta på blålys på din sorte BMW, og kjøre etter kamerater og late som du er sivilpoliti heller....
Jeg ser ærlig talt ikke noe gyldig formål for å registrere en konto ved å bevisst prøve å etterligne noen andre (han kopierte avatar og hele pakka). Det du sa om advarsler er en av grunnene til de strenge reaksjonene.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
djman: og om det hadde vært intensjonen hans så hadde han også blitt utestengt.
djman: haha, latterlig.

"ghio var jo så snill, ghio var jo så hjelpsom"

Men dere ser ikke dritten, for den er slettet..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Et mer generelt poeng og ikke nødvendigvis rettet mot ghio:

Vi sletter en uhorvelig stor mengde poster hver bidige dag. Det er mange brukere der ute som dere gjerne ikke ser mye av, som virker som helt OK brukere. Dette er fordi vi har vært på ferde og rensket opp en del.

Nå sier jeg ikke at hele brukerskaren på nFF er en gjeng blinde stuter, for dere hjelper oss mye ved å trykke på "Rapporter denne posten til crew" slik at vi får luket ut drittposter fortest mulig.


edit: Benson har rett.
Uansett, du registrerer ikke en konto som er helt lik en annens. Jeg hadde ikke blitt begeistret visst noen hadde kalt seg Frazzy2 eller noe slikt.
Gjorde denne Ivloyner noe humbug ?
Eller bare registrerte han ?

JEG personlig synes det var litt dumt å banne denne brukeren, det ser ut som han har bidratt med mye godt her på forumet.
JEG mener han burde fått en streng advarsel om at slik oppførsel ikke var akseptabel og kanskje en liten "suspensjon", synes det var litt overkill å bænne, men det er bare MIN mening
Han hadde allerede blitt advart for søppelposter og når han da registerer en bruker med samme navn som fyren som sender ham advarsel (se til venstre), så må vi vise at dette er noe man ikke slipper unna med.
Og nei, han rakk aldri å gjøre noe.
nso, IvIoyner: jeg forstår..

Geir&Dangerous: kan ikke dy meg:

I denne situasjonen er det som om han i dit tilfelle skulle kjøpe seg det blålyset for å kødde med venner, men han ble stoppa i kassa og han ikke fikk lov til å kjøpe det..
Å være på nFF er et privilegium, ikke en rett. Han fortjente det han fikk, selv om han har bidratt med mye godt. Nå vet alle at man ikke må fakenicke admins.

djman: Hehe

edit: Kanskje på tide å stenge tråden?
Opprinnelig postet av djman
Geir&Dangerous: kan ikke dy meg:

I denne situasjonen er det som om han i dit tilfelle skulle kjøpe seg det blålyset for å kødde med venner, men han ble stoppa i kassa og han ikke fikk lov til å kjøpe det..
Vis hele sitatet...
OK..nå er du jo bare latterlig. Men nei, han ble ikke stoppa når han kjøpte det. Men politiet kjørte forbi når han monterte det på bilen og sa.."Fyfy! Det der er ikke lov!"
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Må understreke enda en gang at ghio ble bannet pga en rekke feil han har begått, med advarsler fra flere i crew/admin inkludert meg. Altså ikke kun denne ene saken.

Når en bruker har (ca) 800 poster gjør det meg også litt mindre villig til å banne en bruker enn om den har fem. Når det er sagt kan jeg si at jeg føler meg 120% sikker i avgjørelsen min om at banning av ghio var det riktige å gjøre. ghio fikk som fortjent etter en god del dritt.

Selvsagt hadde ghio en rekke gode poster også, men ett sted må grensen gå!
Hva er det å diskutere egentlig? ghio gjorde en stygg tabbe som han ikke burde gjort, og nå er han banna. End of discussion.
Jeg mener at IvI gjorde det eneste riktige, uansett hvor mange gode poster han laga. Hvis Ghio hadde forkledd seg som en offiser i det norske militæret, så hadde han blitt straffet med fengsel og bot osv(kan ikke bekrefte dette, men sånn er det i USA)... Selvfølgelig er ikke dette samme situasjonen, men det er samma prinsippet. Ingen skal gjøre det han gjorde.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
hva har dere tenkt å gjør med zyrtech (med h) ? får frysninger bare ved tanken på alt han kan finne på..
kreativ nerd
devotio's Avatar
Blir egentlig like overasket over hver gang brukere med så høyt postcount klarer å drite seg så mye ut at de blir banna, har selv fått advarsler (det hører liksom med, kan vel skylde på at jeg er trøtt noen ganger, men det er en dårlig unskyldning, jeg er bare lat...) Når en har så mange poster og har vært på forumet så lenge bør en skjønne hvordan man oppfører seg og hva man skal og ikke skal gjøre. Tydelig vis at han ikke skjønner poenget etter mange poster, og da fortjener han det mener jeg. Å kopiere Moyner sin bruker er ganske frekt mener jeg... går ikke ann å stikke det under noen stol.

djmann: I norge er det ikke lov å kjøpe blå lys, så det er vel egentlig riktig, akkurat som det er en uskreven regel at man ikke kopierer en crew-bruker.
Opprinnelig postet av devotio
Blir egentlig like overasket over hver gang brukere med så høyt postcount klarer å drite seg så mye ut at de blir banna, har selv fått advarsler (det hører liksom med, kan vel skylde på at jeg er trøtt noen ganger, men det er en dårlig unskyldning, jeg er bare lat...) Når en har så mange poster og har vært på forumet så lenge bør en skjønne hvordan man oppfører seg og hva man skal og ikke skal gjøre. Tydelig vis at han ikke skjønner poenget etter mange poster, og da fortjener han det mener jeg. Å kopiere Moyner sin bruker er ganske frekt mener jeg... går ikke ann å stikke det under noen stol.

djmann: I norge er det ikke lov å kjøpe blå lys, så det er vel egentlig riktig, akkurat som det er en uskreven regel at man ikke kopierer en crew-bruker.
Vis hele sitatet...
Moyner?
IvIoyner = Moyner. IvI = M, det ser du vel

edit: Don't feel stupid, jeg trodde han het IvIoyner jeg og. Skjønte ikke drua av nicket hans :P
Sist endret av Vidde; 23. mai 2004 kl. 23:43.
Så det nå, føler meg litt dum nå...
Opprinnelig postet av Vidde

edit: Don't feel stupid, jeg trodde han het IvIoyner jeg og. Skjønte ikke drua av nicket hans :P
Vis hele sitatet...
Skjønner fremdeles ikke drua av nicket hans jeg
G&D: IvI = M = Moyner. Moyner som i navn kanskje?

edit: Fornavn? Trenger ikke være det
Sist endret av Vidde; 24. mai 2004 kl. 00:01.
Vidde: Aldri hørt om noen som heter Moyner jeg..Men hvis det er et navn så skjønner jeg litt mer

Har sett IvI i nick som PIvIMP og sånt, men kobla det ikke med m'en til IvIoyner. Men ser det nå
Master debater
Dekilaz's Avatar
For min del kunne crew gjerne vært strengere når det kommer til utestenging av folk fra forumet.
skjønner ikke at dere gidder å krangle om det heller jeg... når han "stjeler" crew nick så fortjener han ban.
Nå har jeg nettopp utestengt ghio enda en gang, denne gangen som brukeren xunil. Vi har våre metoder, så folk slipper ikke unna så lett. En ban betyr faktisk at vi ikke vil ha brukeren på forumet mer. Ghio sa selv at han synes forumet sugde, og at han ikke ville være her, men alikevel fortsetter han å registrere kontoer? Rar logikk det der.

Og nei, jeg heter verken Moyner til etternavn eller fornavn
Opprinnelig postet av IvIoyner
Og nei, jeg heter verken Moyner til etternavn eller fornavn
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg hvertfall hva jeg skal kalle ungen min
Opprinnelig postet av Gusto
Et mer generelt poeng og ikke nødvendigvis rettet mot ghio:

Vi sletter en uhorvelig stor mengde poster hver bidige dag. Det er mange brukere der ute som dere gjerne ikke ser mye av, som virker som helt OK brukere. Dette er fordi vi har vært på ferde og rensket opp en del.

Nå sier jeg ikke at hele brukerskaren på nFF er en gjeng blinde stuter, for dere hjelper oss mye ved å trykke på "Rapporter denne posten til crew" slik at vi får luket ut drittposter fortest mulig.


edit: Benson har rett.
Vis hele sitatet...
moahahahahah dere skulle bare ha sett all den søpla jeg poster her hver dag som nso & co må slette, men fordi jeg er så jævlig sjef godtar de det (eller noe sånt... sweet dreams? huh? neineinei, det er IKKE bare i fantasien min - hører dere? )
Begynte å lure da denne Xunil skrøt av at han delte på andre post. Virka litt mistenksomt, f. eks. at han prøvde å unngå ban. Tenkte at han bare hadde req'a noe på første post, og fått noe jævli kjeft da...

Keep up the good work, crew, and keep the bastards away!
HAHAHAHA, jeg _visste_ at xunil måtte være ghio!
Han hadde rel på 1. og 2. posten sin, og skrøt av det med liten skrift nederst.
I og med at de som har vært her en stund vet at det er ganske populært med rel's, tenkte jeg at dette var en returning ban som ville rumpeslikke, men turte ikke rapportere til crew, i tilfelle det _var_ feil. Uansett visste jeg at crew ville greid å sett det før eller siden
Synes det var fornuftig gjort av Moyner punktum!
må også nevne at jeg, slickflick, og broren min, proVista^, deler ip-adresse..

crewet kan vel også se på måten registrerte brukere skriver på, det er noen som har en spesiell/særegen måte å skrive på, og da kan man finne ut om det er samme person som har registrert flere brukere
Er nok utelukket det. Jeg skal derimot ikke utelukke at de kjenner hverandre, men de er ikke den samme.
åhhhhh... nå som jeg trodde jeg hadde funnet ut noe å... men slett posten min da... (liker ikke å drite meg ut... )
Jeg er en stolt "ban dodger". Bannet etter dårlig førstepost :P
men kom meg da inn igjen.
come and get me
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Føler at det nå egentlig blir en stemning blant hele forumet her å finne bannede brukere. Tråd som dette vekker helt klart en Sherlock Holms hos meg hvertfall!
Og jeg har en teori om at Tias er den "gode" brukeren til dev_zero. Hvis du ser hvor Tias bor, så ser du akkurat det samme som han ble felt for sist
Vis hele sitatet...
edit: Geir sin post var ironisk ment for de som ikke skjønte det , måtte bare ta den med for å gi quoten min mening.
Opprinnelig postet av FotSopp
Heks! Heks! *Peker på Tias*
Vis hele sitatet...
Som kanskje ikke kom så klart frem i denne posten, er at crewet bør forhindre at alle driver med "heksejakt" på bannede brukere, la heller crewet ordne opp i det.
Sist endret av FotSopp; 24. mai 2004 kl. 23:11.
Opprinnelig postet av FotSopp
Som kanskje ikke kom så klart frem i denne posten, er at crewet bør forhindre at alle driver med "heksejakt" på bannede brukere, la heller crewet ordne opp i det.
Vis hele sitatet...
var denne rette mot meg??? LOL

neida, bare kødder...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, humor. Blir litt sånn KGB feeling hvis alle skal gå å anklage hverandre for ting og tang, er rett det.

PS: Er jeg "god"? Og /dev/zero er ikke det same som /dev/null
For å si det sånn: Å spore av en tråd ved å skrike ut at noen er en tidligere bannet person er jo snarveien til å spore tråden av, og dermed skaffe seg selv en prikk på rullebladet. Hvis dere har mistanke om at noen har sluppet forbi det finmaskede nettet vårt, så kan dere gjerne sende meg eller noen andre i crew en PM, så ser vi mer enn gjerne på saken.
Damnyou: tør jeg spørre hva du postet? Jeg lover at vi ikke skal banne deg igjen
Opprinnelig postet av FotSopp
edit: Terje sin post var ironisk ment for de som ikke skjønte det , måtte bare ta den med for å gi quoten min mening.
Vis hele sitatet...
Terje??? Faen..skal vi ikke begynne å rakke på navnet mitt her..heter Geir!
Du heter jo egentlig Kjetil da
Orgazmus: Jævlig å du alltid whiner om at tråder er døde! La oss ha en liten mirc-tråd til crewet bestemmer seg for å stenge den selv. Siden nesten alle i crewet er aktive i denne tråden.
Enklere å bruke Rapporter denne posten til crew, og skrive i kommentarfeltet at du synes tråden burde stenges.
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Orgazmus: Jævlig å du alltid whiner om at tråder er døde! La oss ha en liten mirc-tråd til crewet bestemmer seg for å stenge den selv. Siden nesten alle i crewet er aktive i denne tråden.
Vis hele sitatet...
joda, helt klart. den som har mest poster her før vi i crew stenger den, får en gratis ban. andreplass er offentlig uthenging og en søt 3-dagers ban.

edit: so far leder Geir&(notso)Dangerous med 20 poster, så kommer ivi, men han er crew, og kan ikke delta, og så er det Frazzy
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Orgazmus: Jævlig å du alltid whiner om at tråder er døde! La oss ha en liten mirc-tråd til crewet bestemmer seg for å stenge den selv. Siden nesten alle i crewet er aktive i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Det du egentlig sier her er: La oss nå få lage en masse dritt poster her som crew må rydde opp i!
Opprinnelig postet av nidaroz
Det du egentlig sier her er: La oss nå få lage en masse dritt poster her som crew må rydde opp i!
Vis hele sitatet...
Denne tråden har egentlig vært død lenge mener jeg. Men siden ingen av crewfolka har reagert når de poster her, så tenkte jeg at vi fikk lov å ha en litt løs diskusjon
Men nå må ikke jeg poste mere i denne tråden, for da blir jeg banna
Meitemark sa egentlig alt som er å si. Vi holder oss til topic fra nå av, diskuter utestenging og slike ting, navneting kan dere ta på et jævla navneforum. Hvis det finnes. Det er uansett irrelevant. Dere for opprette navneforumet hvis dere trenger det.