Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1150
Har en kompis som ble tadd av sivilpurk i 108 km/t i en 50 sone, j***i surt må jeg si at det var. Noen som har en formening hva han kan få som straff??

mvh.
-Emil
Han bør få fengsel. Fortjent som faen. Det er en grunn til at det er 50-soner og 30-soner osv...

Fuck him
http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=km%2Ft

Samme som han tipper jeg, bare enda litt hardere straff
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
En _hel_ del i straff. Inndratt førerkort, bot og fengsel. Om han nettopp har fått lappen også, så kan han nok belage seg på å være uten den i en god stund framover også.
Vet ingenting
Tipper han får noen tusen i bot, indratt førerkort seff og kanskje et opphold på et par år.
Opprinnelig postet av Calavera
Tipper han får noen tusen i bot, indratt førerkort seff og kanskje et opphold på et par år.
Vis hele sitatet...
Et par år er vel å ta litt hardt i?
Merk, dobbelstraff er ikke lov å gi. Mulig han "slipper" med en klekkelig bot og inndragelse av førerkortet. Eller så får han en liten tur innom fengselet, samt inndragelse av førerkortet (+/- 2 år).
Vet ingenting
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Et par år er vel å ta litt hardt i?
Vis hele sitatet...
Kanskje, men tenk at 100 km/t i en 50 sone er MYE.
Tipper det blir slått hardt ned på.
Opprinnelig postet av okzygen
Har en kompis som ble tadd av sivilpurk i 108 km/t i en 50 sone, j***i surt må jeg si at det var. Noen som har en formening hva han kan få som straff??
Vis hele sitatet...
vel, han fortjener å treffe en lyktestolpe. anyhow, dette er ikke et "auda, jeg-kjørte-fort-og-ble-tatt forum". Kompis eller ikke, han fotjener det som skjer han. Neste som kommer med en slik tråd blir bannet.