Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1150
Hei
I den senere tid har jeg motatt en rekke poster fra folk som vil verve meg til selskaper som sier de betaler meg for å surfe på internett.
Jeg er i tvil om at dette har noe for seg så jeg har hittil takket pent nei
Det jeg sitter å funderer på nå er om dette er seriøse saker.
Mitt spørsmål er derfor til dere: Har dere noen erfaringer med slike selskaper?
Tror nok ikke du kan tjene penger på å surfe nei, det er nok bare bullshit.
Men du kan derimot tjene penger på å ha en internettside med banner-avtaler og sånt
Ta det med ei klype salt, men i Norge hadde vi jo noe som het digit før da, fikk betalt (m/ poeng) for reklame som ble vist... tjente mange CDer jeg
Jeg husker jeg før i tiden benyttet meg av noe som het cashfiesta m.fl. De alle brukte samme prinsipp, ha en reklamebar kjørende i bakgrunnen. Så fikk men betaling etterhvert som tiden gikk. Var også noe vervesystem. Begynte å få riktig så mange under meg etterhvert, som jeg igjen tjenter penger på. Men minimulsutbetaling var $40, og jeg hadde kanskje 30. Og da hadde jeg holdt på et halvt år. Så jeg dreit i hele greia og konkluderte med at alle slike paid-by-surfing programmer bare er humbug.
kua
Trådstarter
56 0
Klovenen_: Jeg var ikke ute etter selskaper, jeg ville vite om dette er seriøse saker! Men takk likevell!
raze: OK, men hvorfor ikke bare teste ut om du faktisk fikk betaling...
Virker litt humbug ja..
Jeg husker minimumsgrensa først var på $20. Jeg hadde vel rundt 17 da de satte den opp til 40 dollar. Bare humbug
MINST 12år
tore-'s Avatar
Før, ja. Nå, nei.
å bli betalt for å surfe eller kikke på reklamer er BARE humbug.
Hehe, si ikke det. Noen som husker Clicktrade? ;-)
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
leste et sted at det er mange indere som sitter hele dagen og klikker for å spe på inntekten sin..

tror det kan være noe i det - men faen ikke mye
Når vi er på gjerriknarkbølgen Veit noen om et billig/gratis shell jeg kan få tak i? Veit det finnes mange som gir gratis shell, men alle de jeg har prøvd tillater ikke eggdrops... Og..shellshop.no er dyrt! <- for meg