Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1399
ok, har tenkt og kjøpe meg et spion kamera på qxl som jeg skal feste utenfor veggen eller noe sånt.
Så skal jeg ha en styremekanisme på den så den kan gå opp og ned (kanskje til siden og tilbake)
noen som har noen forslag hvordan jeg skal klare og gjøre det ?
har desverre ikke noen forslag, men kaster meg på denne jeg å
troro nok at det blir avansert, og dyrt. Men det er bare og lete. Sjekk foreksempel www.spyshop.no . Men vet ikke helt hvordan du kan lage det. Men lykke til
Kanskje du kan bruke styremekanismen i en fjærnstyrt bil eller noe? da får du bare opp og ned, eller frem og tilbake da..
var en som hadde sånn overvåkingskamera som skulle filme rånere som kjørte for fort. Her i helga var det en som klipte av ledninga, og dagen etterpå tok en anna kompis og reiv ned hele jævla kamera. Kan kanskje høre med han om han vil selge det for en 100lapp.
Bruttern kjøpte et til 900 på QXL, vi glede oss som bare faen. Vi satt å lagde styremekanisme med noe legogreier jeg ikke husker navnet på, men det er veldig dyrt. Kosta 2000,- nytt, men du kan ha helt sinnsykt mye moro med det! Helt vilt hva du kan lage med det.

Skuffelsen ble jo at spionkameraet ikke funka i det hele tatt.

Forresten, det er ulovlig i Norge..
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Kjøp en fjernkontroll, mottaker og et par servo motorer som du setter opp med kameraet. Du får sannsynligvis kjøpt dette på enhver hobby sjappe som selger r/c utstyr. Sjekk ut www.hobbyshop.no for alternativer. Belag dette på at dette kan bli dyrt.