Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3406
Jeg spør som Bill Hicks, hvorfor hører vi bare om de negative LSD historiene? om han som idiotisk nok hoppet fra en skyskraper full av syre og ikke om han som skjønte universets oprinnelse og at vi alle er ên og at det ikke finnes noe som heter død?

Vel, her kommer en LSD historie som forandret alt til det gode!
Dette er ikke en typisk trippraport, bare så du vet det

Jeg har hatt en litt kjip oppvekst, mye alene, mye kjipe steforeldre osv.
ikke noen som har vært så jævlig kjipe å banka meg å sånn, men mere som ikke har vært der i det heletatt.
Ikke ble det bedre av å røyke bønne i 8-9år heller, funker bra for å begrave problemer, men ikke å takle de.
I tillegg ble jeg far i relativ ung alder, jeg hadde butikk som gikk konk og jeg prøvde å ta livet av meg..to ganger..
Jeg er i utgangspunktet en ganske snill og positiv type som gjerne hjelper folk, men sleipe individer har seff lært seg å utnytte dette. Som resultat tenkte jeg tanken å slipe meg selv, bli litt mere sleip, kald og kynisk og begynte på kokain, vel ikke en av de smarteste idêne mine, men depresjon kan gjøre en desperat.

Dette måtte jo gå skikkelig galt, og det gjore det også.

Jeg gikk skikkelig på trynet, fulstendig utbrendt, orket ikke livet og var generelt lei av verden, mensker og all dritten det fører med seg!
masse gjeld(ikke narko) og havna da på PUT, et bra sted for den som ønsker hjelp.
De var ikke belærende, veldig flinke og fikk løst opp i noen kjipe knuter fra barndomen.
men jeg tenkte fremdeles veldig mye, og hadde mye angst.

Jeg har noen kompiser som har trippa massivt, og tripper mye enda, og snakket med de om LSD og min situasjon, og ble enige om å ta en hyttetur med syre på innerlomma og mye god mat.
Dette skjedde, og for en tripp!

Jeg har trippa før men det var da jeg hadde mye innestengt, og fikk ikke utnyttet trippen skikkelig.
Men denne gangen var jeg helt åpen, jeg stengte ingenting inne og bare ga meg helt over i LSD-25's myke verden.
trippen i seg selv var flott, jeg skjønte mye og fikk mye ut av den. Men dagen etter er jo som kjent noe av det bedre med hele trippen!
Jeg kunne se på trærne og ble fylt med en sann glede! Alle mine problemer betydde ikke noe, ingenting og ingen kunne irritere meg.

Og det er en sinnstemning jeg fremdeles er i.

Om andre er idioter, så betyr det ikke noe som helst i det store løpet! det er de sitt problem, og de har sannynligvis ikke hatt det greit selv, jeg vil bare ikke involvere meg med sånn mensker.
jeg ser plutselig igjennom mensker, leser de som en åpen bok.
Jeg hadde maaad dødsangst, den er forsvunnet som dug for solen.

vi lever mange ganger, dette er bare en berg og dalbane.
dette er noe jeg forsto før, men nå SKJØNNER jeg det!
i det heletatt har hele min situasjon forandret seg til det possitive!
og det overasket meg stort, et så lite stoff, så mye glede!

Om du tenker at du vil fikse depresjon med LSD, så vil jeg vel ha løst opp det kjipeste
av problemområdet før man tar fatt på en indre reise!
Har du store depresjoner, så gå til en lege, få hjelp! det er på langt nær så kjipt som du tror!

Lev livet, det kan være ganske fett!

flere som har possitive LSD historier?
Takk for historien
Jeg har masse positive LSD historier. Flere enn jeg kan huske faktisk.
Når jeg tenker meg om så har de vært mer eller mindre positive alle sammen..
Sist endret av mentalmelt; 8. august 2007 kl. 17:43.
Jeg var en kjip, erkekonservativ forknytt blackmetaller (ikke at BM'ere trenger å være det) før jeg prøvde LSD. På slutten av første skoledag etter sommerferien da jeg prøvde det de første par gangene, kom tre jenter i klassen bort til meg og lurte på hva i all verden som hadde skjedd med meg. Jeg, som pleide å i beste fall å ignorere dem, i verste fall slenge dritt, hadde plutselig blitt en jovial type som kunne holde en uforfalsket hyggelig mine.

Kraftig forenklet, men så fort gikk det. Jeg er takknemlig for at jeg oppdaget hallusinogener når jeg gjorde. Jeg hadde nok knytt meg opp litt etterhvert som årene skred frem uansett, men jeg føler jeg fikk en kickstart ut av skylappene og ut i en verden med fantastiske muligheter ved hjelp av syre.
Deilig å skjønne alt! Trippa riktignok på sopp og da åpnet en ny verden seg for meg.. Du sitter igjen etterpå å skjønner ALT Kan ikke beskrives, må bare prøves!
Hvis man bruker psykedeliske med et åpent sinn er det utrolig hvor mye man kan få ut av. Er man heldig lærer man masse om seg selv og verden generelt. Ikke at det kommer a-ha-opplevelser hver gang, men man greier å sette alt i et helt annet perspektiv. Personlig har jeg begynt å sette mye større pris på hvor godt jeg har det. Har liksom ikke helt tenkt over det før. Har sikkert noe å gjøre med at jeg har blitt mer voksen også. Dessverre er det ikke alle som kommer styrket ut av en tur, men om man vet hva man driver med og tar visse forhåndsregler skal det som oftest gå greit. Personlig har jeg aldri hatt en badtrip. En og annen vanskelig opplevelse, men alltid hentet meg inn relativt kjapt.

Hyggelig å høre at hadde så bra tur.
Heisann! Har ikke prøvd LSD, dog ikke lenge før jeg tester det.. Men har trippet litt på sopp, og har funnet fram mye bra. Er i en ganske kinkig situasjon med barnevern og sånn slags dritt, og det går innpå meg av og til, at jeg skal være nødt til å forhandle å inngå komprimisser og bygge opp strukturer jeg overhodet ikke trenger, som jeg i tilegg finner belastende.

Vel, cluet er at jeg har etter alle mine tripper sitter igjen med energi, positiv energi, og lærdom. Ikke konspirasjons lærdom som man får på cannabis, men betydningsfull lærdom som hvirkleig hjelper meg framover.

Har troen på at Psykedelika gjør bra for psyken om en bare har ett åpent sinn, vet prinsipielt hvem man har, og har enn sunn respekt for substansene.
Sitat av Hr.Smith
Deilig å skjønne alt! Trippa riktignok på sopp og da åpnet en ny verden seg for meg.. Du sitter igjen etterpå å skjønner ALT Kan ikke beskrives, må bare prøves!
Vis hele sitatet...
jeg har trippa på mye sopp, men aldri fått den forståelsen som jeg fikk på LSD!
også synes jeg det på mange måter var mye renere tripp!
dette var foresten lappene jeg spiste, var vist ganske heftige greier! og det beste er at det helt sikkert blir en tur til på de
Ah, de lappene har jeg også spist
De er produsert i to partier, som jeg vet om ihvertfal.. Et på 350 µg og et på 500 µg.
Spiste de på 500 i fjor, og hadde nok den kraftigste syreturen min noen sinne..

Den ligger for så vidt her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=85073
Flott historie. Når var denne trippen ?
Sitat av mentalmelt
Ah, de lappene har jeg også spist
De er produsert i to partier, som jeg vet om ihvertfal.. Et på 350 µg og et på 500 µg.
Spiste de på 500 i fjor, og hadde nok den kraftigste syreturen min noen sinne..

Den ligger for så vidt her:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=85073
Vis hele sitatet...
weeeh! har en i hånda nå det er 500mcg noe som forklarer at de var så heftige på en kvart og en halvkvart!
peace, love & understanding!
nå skal jeg lese raporten din
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
Vil bare legge til en ting, selv om det er en gammel tråd.
Nå i ettertid har jeg fortått at selv om det virket bra der og da, så ga det meg mye mer å tenke på en det jeg først trodde, og ikke bare til det positive.
De tingene LSD gjør med en kan man fint oppnå uten bruk av stoffer, det finnes enkle teknikker for å utvide sinnet like fort å like kraftfult! men uten bruk av LSD har men faktisk mye mere kontroll på seg selv...

Den tråden jeg startet er mitt gamle jeg som har skrevet, og det er ikke lengre endel av mine meninger eller virklighet