Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 815
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg er mildt sagt sjokkert. Her har faen meg filmen vært ute siden idag tidlg og ennå har jeg ikke hørt et eneste jævla ord! Hva feiler det dere!

Det er et stort hull og om ikke folk forteller andre folk hvor farlig bra filmen var vil vi alle dø!

Pillow Pants and Listerfiend to the rescue! <3

alle gamle kevin smith klassikerne samlet sammen igjen Var en herlig opplevelse. Har savnet kevin smith
Jeg synes faen steike den var bedre enn enern', men er ei god stund siden jeg så den da Gjennomgangen av lotr trilogien var genial.
Hmm... høres bra ut. Gleda meg som fy til denne filmen.
var utrolig morsom denne ja :P spesielt slutten synst jeg var knall
Jeg så den nettopp.. Ganske morsom den

Ja, LOTR vs Transformers var bare helt genialt! Besøk fra Alias fikk de jo også
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg ble egentlig skuffa..
Det syntes så godt at dette var en reunion-film.. både med skuespillerne og manusmessig..
Men jeg savna litt handling
Eneren hadde en slags rød tråd, men jeg greide ikke å finne den i toeren...
Den er så jævlig über Spesielt slutten da han kællen puler eselet.
Porch monkey 4 life!

LOTR parodien var noe av det meste jeg har sett i en nyere komedie
Denne var dritbra!
Mulig det bare ikke er min type humor, men prøvde å se litt av den, og så rett og slett ikke det morsomme... Så roughly første halvtimen, kilte ikke en eneste gang i lattermusklene
Noen som kan sammenligne humoren i denne filmen med en annen kjent film?
Jævlig morsom film!