Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2193
Har en to år gammel Huawei matebook pro som fikk seg et ublidt møte med gulvet. Trenger da en ny skjerm, og noen til å skifte den.
Så langt har jeg forhørt meg med Conmodo, Bitfix og infocare workshop. Ingen av dem ønsker å drive med slikt. Mulig jeg ikke er god nok å google her. Kjøpte maskinen hos Elkjøp, dem sier jeg må komme til butikken, noe jeg helst vil unngå.
Hvorfor vil du unngå å ta den med til der du har kjøpt den (Elkjøp)?
Har ikke noe konkret forslag til verksted som tar i mot Huawei produkter, men du kan ringe eller sende mail til Huawei teknisk support, de burde ha en oversikt over serviceverksteder som du kan ta kontakt med.
Jeg må også spørre hvorfor du ikke kan ta den med til butikken? De vil opprette en service-sak, maskinen blir sendt til et verksted, og så får du et prisoverslag på å fikse den. Ingen forskjel fra om du kontakter verksted direkte, bortsett fra at du får et ekstra mellomledd. Hvis verkstedene ikke vil hjelpe deg direkte så kan du like greit bare ta den med på butikken og la de snakke med verkstedet.