Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1325
Anonym bruker
"Arktisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei

jeg var en del innlagt før pga psykisk sykdom, men har kommet meg veldig det siste året og ikke hatt behov for hjelp. Men nå er jeg et jævlig vondt sted i livet og jeg aner ikke åssen jeg skal holde det ut.

Problemet er at de kommer 100% sikkert til å ta urinprøve. Den siste uka har jeg røyka hasj nesten daglig. Den siste måneden har jeg tatt rivotril, men ikke hver dag, og ikke en hel en hver dag. Kanskje 20 stk tilsammen i løpet av en måned med noen dager uten.

Jeg har tester selv så jeg får vite når jeg er ren for THC, men rivotrilen slår ikke ut på verken benzo-testene eller multi-drug testene jeg har. På DPS sender de inn til lab og finner alt.

Når kan jeg være med å være ren? Jeg er kvinne, midten av 30åra, normalvektig, ikke altfor aktiv nå i det siste, men går meg en tur av og til. Spiser tålig sunt også og tar noe detox-greier fra helsekosten.

Noen som vet når jeg kan regne med å være ren eller hva jeg kan gjøre for å få rivo og thc raskt ut av systemet?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril alt fra 10-28 dager i urin. Har ingen egen erfaring med test på det.
Thc fra 30-70 dager av daglig røyking (mye kortere av en gangs røyking). Etter egen erfaring fikk jeg ren prøve etter 46 dager men tror det var en del flaks. Hadde gått på andre medisiner og svetta ut sykt mye, drakk hvertfall 5-6 liter vann hver dag og hadde minimalt med fett på kroppen som undervektig, det fester seg mer med høyere fettprosent. Nytter ikke å slanke seg i etterkant av inntak btw.
Det beste du kan gjøre er å ta badstu hver dag, svette og trene det av deg, drikke mange liter vann om dagen så du pisser ca hele tida. Å bælme fire liter kvelden før prøve og samme morgen som prøve veit jeg om en del som prøver , og da pisser de reint vann og mange får ikke utslag da, selvom det bare er noen uker siden de røyka.
Tror ikke detox kurer er noe mirakeltriks til urinprøver men det skader jo ikke å gjøre noen ordentlig runder med det og.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meeen for å se det fra en annen side.. kanskje greit om du blir busta så du får hjelp til å slutte? Rivotril er blandt det værste å misbruke og kjører bare livet ditt enda mer i grøfta. Jeg brukte det mye på min mørkeste tid i livet og, og trodde det var redningen. Men bedre fikk jeg det først når jeg tok meg sjæl i nakken og slutta og sleit meg rusfri gjennom helvete og skifta miljø, fant nye hobbyer og lærte å akseptere at jeg hadde det kjipt og at det var en prosess jeg måtte jobbe meg gjennom.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril alt fra 10-28 dager i urin. Har ingen egen erfaring med test på det.
Thc fra 30-70 dager av daglig røyking (mye kortere av en gangs røyking). Etter egen erfaring fikk jeg ren prøve etter 46 dager men tror det var en del flaks. Hadde gått på andre medisiner og svetta ut sykt mye, drakk hvertfall 5-6 liter vann hver dag og hadde minimalt med fett på kroppen som undervektig, det fester seg mer med høyere fettprosent. Nytter ikke å slanke seg i etterkant av inntak btw.
Det beste du kan gjøre er å ta badstu hver dag, svette og trene det av deg, drikke mange liter vann om dagen så du pisser ca hele tida. Å bælme fire liter kvelden før prøve og samme morgen som prøve veit jeg om en del som prøver , og da pisser de reint vann og mange får ikke utslag da, selvom det bare er noen uker siden de røyka.
Tror ikke detox kurer er noe mirakeltriks til urinprøver men det skader jo ikke å gjøre noen ordentlig runder med det og.
Vis hele sitatet...
Gode muligheter for at man må ta ny prøve om den er for lys/utvanna. Rimelig sikker på at de er klare over vannbælmingstrikset.
Jeg var innlagt for mange år siden og nektet jeg å ta urinprøve da jeg visste den ville slå ut på cannabis og hadde førerkortet i bakhodet. De blei litt snurt og sa at det fremsto som mistenkelig, men utover det fikk det ingen konsekvenser.
Jeg nektet også ta urinprøve tidligere. Sa jeg ikke var komfortabel med det i det hele tatt men blodprøve var ikke noe problem.
Noe de gikk med på den gang.

Usikker med rivo og blodprøve men thc er ute etter noen dager.
Jeg nektet også ta urinprøve tidligere. Sa jeg ikke var komfortabel med det i det hele tatt men blodprøve var ikke noe problem.
Noe de gikk med på den gang.

Usikker med rivo og blodprøve men thc er ute etter noen dager.
Anonym bruker
"Arktisk Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar

JEg får allerede "hjelp" for rusmisbruk. Det har vært en krise nå og jeg har ræøyka hasj en ukes tid, ikke hver dag, og rivotril for å sove. Har gjort dette flere ganger uten å oppleve abstinenser eller noe.
Det er mye pga denne krisen jeg vurderer å innlegges, legen, psykiater osv snakker om det, men jeg vil heller bli hjemme og beholde lappen enn en ukes opphold et sted og så miste lappen. Så jeg må uansett vente til jeg er safe.
Angående thc'en vil jeg tro at det er ute etter 7-10 dager etter erfaring fra tidligere, men med rivo aner jeg ikke.

Vet noen om noen tester som tester for klonazepam?
De rivotrila jeg har aner jeg ikke om er norske, men de kom på et glass som logner på de norske.. men jeg vet jo ikke om det er klonazepam egentlig engang, det er jo kjent at det ofte kan inneholde helt andre ting, men jeg blir trøtt av de. Litt likegyldig og trøtt, som med de jeg fikk av legen før