Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1941
Er selv glad i å kombinere alkohol og/eller benzo med speed.

Har GHB og speed i dag, og kan gå til anskaffelse av MDMA.

Noen som har erfaring med å kombinere speed med kork eller molly?

Gjerne tips til andre kombinasjoner også! :-)
Last ned appen "Tripsit", hvor du kan få tilbakemeldinger på ulike kombinasjoner.

Husk at rusmidler i samme gruppe (MDMA/Speed eller GHB/Alkohol) er frarådet, da de legger ekstra belastning på de samme områdene.
Ghb er kjent å være bra i små mengder på speed og mdma, vær forsiktig da. Jge tok bare ghb en gang på speeden og følte jeg kunnne rive en løve i to med henda.

s
Sist endret av saviour; 28. mars 2018 kl. 05:27.
Husk også at stimulanter nedsetter effekten til GHB, så om du eksempelvis tar kokain, så GHB, kan effekten av kokain gå ut før effekten av GHB gjør.
Jeg vil ikke anbefale å ta MDMA i speedrus. Ikke fordi det er livsfarlig eller noe slikt, men fordi speeden kraftig overdøver MDMAen. For det første merker man mye mindre effekt, i tillegg så forsvinner den myke snille delen av emman og man blir nesten litt irritabel fordi man er VELDIG rusa uten tvil, men det er ikke emma slik man kjenner det, bare en speedrus med hint av svake emmabølger i ny og ne, før man etterhvert blir "tom i hodet" når emman går ut, men fortsatt klar i kroppen. Man har liksom krefter til hva som helst men kommer ikke på noe som helst å gjøre. søvn følger fortsatt pepperrusen. Så om du vil kjenne en ny rus, kjør på, men jeg har ALLTID angret på at jeg tok pepper på forhånd
Jeg havnet med en guttegjeng på fest for to uker siden, har aldri prøvd ghb før og sagt jeg aldri vil gjøre det heller (Har sett alt for mange korke over, pisse seg ut osv...)
Men prøvd speed etpar ganger før.

Ble rimelig fort full og etterhvert dukket fatet med speed opp og ble sendt rundt. Jaja etpar striper skader vel ikke, tenkte jeg.
Og jo fullere jeg ble destod hyppigere tok jeg striper, og fikk beskjed om å bestemme størrelsen på de selv. Jeg har jo ikke veldig peiling så de ble veldig tykke.

Alle sammen var i veldig god form, utrolig hyper gjeng så vi danset rundt og var egentlig helt ville. De andre hadde tatt etpar korker allerede og jeg ble tilbudt. Ruset som jeg var sa jeg ja, og endte vel opp med å ta en tre stk iløpet av natta..

Husker bare glimt, og tilslutt satt jeg bare som en zombie i sofaen og gapet, fikk et klart øyeblikk å tenkte at nå er det nok! Så jeg la meg mens resten festet videre (De la seg forsåvidt ikke før neste natt der igjen).
Våknet etter kanskje 4 timer og var sinnsykt dårlig.
Måtte løpe på do å spy, la meg ned igjen.
Hele dagen gikk til å ligge i senga, for hver bevegelse jeg gjorde følte jeg at jeg måtte kaste opp.
Bare det å gå på do for å tisse var nesten helt umulig og virkelig en stor pinelse. Kvalmen var overveldende.
Jeg hadde frysninger i kroppen, hjertet mitt banket fort og hardt.

Jeg spiste ikke på to dager, og var kun oppe for å gå på do. Drakk litt saft det var det eneste jeg greide å få i meg. En uke etter svimlet det fortsatt for meg når jeg reiser meg for fort opp, holdt på å gå i bakken flere ganger å måtte bare sette meg ned på bakken. Den minste anstrengelse gjorde jeg utmattet !

Nå merker jeg ikke noe særlig lengre men det var langt ifra verdt det.
Anonym bruker
"Intolerant Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed og kork er noe av det deiligste jeg har vært borti. Korker du uten speed er det så lett å korke over og bare slukne. Så litt speed hjelper. Men vær forsiktig. Har sett folk overdosere på molly med kork. Helt jævlig å se folk kave slik, ikke klare å prate, røre på seg eller noe annet enn å ligge der som et kadaver mens man spyr og pisser seg ut.