Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 17268
hei. jegh ar importert masse bilder fra iphone, disse legger seg på bilder.


men jeg har en bildemappe på finder, som jeg gjerne vil sortere de i. hvordan??

edit: trur jeg fant "vis bilder mappe i finder" men hvordan KLIPPE UT bildene her og legge de på en annen mappe? finner kun kopi-funksjon jeg. eller er jeg helt på tur nå ? er det en enklere måte og gjøre det på, inne på bilder?
Sist endret av -Robin-; 24. mars 2018 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Cmd+X?

Eventuelt kopiere, lime inn der de skal være, og så slette fra plassen de lå opprinnelig
Det du gjør er grunnleggende galt. Hele poenget med Bilder er at den bruker en database for mye av informasjonen sin, så du kan ikke bare herje fritt med filene under.

Det du vil (men som jeg ville latt være) er å bruke eksport-funksjonen i Bilder for å eksportere orginalene og deretter slette bildene fra Bilder.
▼ ... over en uke senere ... ▼
oki, takker for hjelpa. synes bare at bilder blir litt uoversiktelig. blir så vanskelig å finne igjen bilder når alt ligger samlet. men mulig det går og dele det opp der og ?
Du kan lage albumer, tagge, osv