Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1043
Jeg har en venn som fikk i seg sterk heroin på kvelden på subutex 16mg(!) Det var mistanke om fentanyl. Han kan ha spist de farlige fentanyl laced benzoene også som går rundt her for han tok masse piller og. Han døde nesten, sov ute is snøen i to timer. Ble vekket av en måkebil.

Fyren skjønner ikke farene, bruker fremdeles heroin på LAR hele tiden. Hva gjør man m sånne folk, jeg ønsker å hjelpe men kan ikke få det inn i hodet hans. Han har alltid motgift med seg. Burde han få gå i lar? Jeg syns han ikke fortjener det

s
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Desverre, hvis han ikke vil selv. Er du så hjelpesløs som det går an å få blitt..
Bruker;-)
Trådstarter
Det er forferdelig å se han sitte og sovne mens han snakker av og på som han aldri hadde dupet av fortsetter rett på samme setning etter en fem minutts "pause". Jeg holdt på sånn selv, men jeg har ikke tatt en dose med heroin etter påbegynt lar for det er meningen med lar behandling, noe som jeg foresten ikke anbefaler da man blir enda mer avhengig når man aldri går en dag dårlig lenger. Nå er jeg dårlig på medisinen min, 100mg metadon. Må ta imodium om morgenen for ikke å drite på meg mens metadonen bruker sine lange timer på å virke. Tar kl fem og er bra kl åtte til å gå en liten tur med hunden. Mange tror lar er redningen, men det var det tydeligvis ikke, og jeg er altfor ung for dette livet.

s