Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1559
Hei!

Tatt amf et par ganger.
Fikk kun ordentlig funk en av gangene og da overdrev jeg dosering noe fryktelig og hadde ekstrem nedtur i tre dager.

Nedturen begynte i underkant av et døgn etter første inntak. Aldri før hadde jeg kjent på følelsen av kontrollen dop kunne ha på meg, og prøvde reparere med mer amf, noe som ikke funket i mitt tilfelle.


Hvorfor hjalp det ikke en dritt at jeg fylte på?

Er det for sent å gjøre det etter du allerede har begynt å kjenne nedturen kraftig på kroppen?

Fylte jeg på med for lite?

Er det mulig bruke amf som morgenkaffe og fortsatt få sove på kveldene om en doserer riktig?

Vil jeg møte nedtur selv med ekstremt små mengder av det? Er dette i så fall en nedtur det går an å bevege seg rundt mennesker med eller er dette utelukkende en individuell greie?
Mitt tips er og holde deg unna amfetamin, det er et søppeldop rett og slett som du helst ikke vil bli avhengig i =)
Dette har jeg merka mye på selv... Man får aldri den følelsen man får de første timene uansett hvor mye man tar.. Uten at jeg kan altfor mye om hjernen.. Så handler det nok i stor grad om at man ikke har mye dopamin/adrenalin og serotonin igjen å slippe ut.. Det jeg gjør er at jeg slutter å ta da det ikke er så gøy lengre så tar jeg meg noen øl å litt mat + vitaminer å sovner så snart det er mulig... Have fun


Opplevd dette særlig ved dårlig amf da.. Har du god amf så kan man kjøre på lenge.
Sist endret av CountDrugula; 7. januar 2016 kl. 20:16.
Du må som regel ha noe downers for å kunne justere suksessfullt.
Men jeg merker at jeg faktisk blir psykere av f.eks rivotril.
Huska du å spise? Nedtur blir verre hvis du ikke får i deg nok mat. Det er fort gjort å glemme!
Når jeg kjente jeg hadde vært oppe for mange dager og begynte å bli frynsete og stuka, ble landinga litt bedre hvis jeg avslutta med noe skikkelig junkfood som f.eks en feit burger. Du blir daff og mett og et hakk nærmere drømmeland.
Sist endret av Bothrops; 7. januar 2016 kl. 20:54.
Sitat av Afrikaner1 Vis innlegg
Er det mulig bruke amf som morgenkaffe og fortsatt få sove på kveldene om en doserer riktig?
Vis hele sitatet...
Det går absolutt, men du kommer nok til å tryne et par ganger


Selv har jeg den siste stunden kombinert en lav dose ritalin sammen med redbull om morgenen(og en redbull til rundt lunsj), så om morgen-methen blir for effektiv kan jo dette være et alternativ for deg også.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Du må som regel ha noe downers for å kunne justere suksessfullt.
Men jeg merker at jeg faktisk blir psykere av f.eks rivotril.
Vis hele sitatet...
Okey!

Har lært at Rivotril ikke er noe man kødder med i alle fall. For noe greier!

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Huska du å spise?
Vis hele sitatet...
Spiste, men mindre enn ellers. Yoghurt for det meste, og en halv pizza eller noe. Sov kun noen timer i løpet av de tre dagene nedturen pågikk. Prøvde noe jævlig forresten!

Sitat av Hater Vis innlegg
Det går absolutt, men du kommer nok til å tryne et par ganger


Selv har jeg den siste stunden kombinert en lav dose ritalin sammen med redbull om morgenen(og en redbull til rundt lunsj), så om morgen-methen blir for effektiv kan jo dette være et alternativ for deg også.
Vis hele sitatet...
Takk for tips
Sist endret av Afrikaner1; 7. januar 2016 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det hjalp ikke fordi du ikke hadde igjen noe særlig av serotonin og dopamin på lager. Man kan bruke amf som morgenkaffe og få sove på kvelden. Du vil føle nedtur med selv ekstremt små doser av det.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det hjalp ikke fordi du ikke hadde igjen noe særlig av serotonin og dopamin på lager. Man kan bruke amf som morgenkaffe og få sove på kvelden. Du vil føle nedtur med selv ekstremt små doser av det.
Vis hele sitatet...
Og dette får man delvis tilbake om man sover noen timer?

Skjønner ikke greia med amf om dette ikke er tilfellet.

Hva er poenget med den andre, tredje og fjerde dosen om humøret ikke bedres?
Sitat av Afrikaner1 Vis innlegg
Og dette får man delvis tilbake om man sover noen timer?

Skjønner ikke greia med amf om dette ikke er tilfellet.

Hva er poenget med den andre, tredje og fjerde dosen om humøret ikke bedres?
Vis hele sitatet...
Du hadde en forferdelig nedtur. Lagrene dine var tomme ellers ville mer amfetamin fungert. Du har fremdeles igjen mer etter en linje, så andre til 20 dosen fungerer det, men du vil få mindre og mindre virkning og til slutt ingen. Derfor det ikke fungerte å re-dosere. Fornøyd?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du hadde en forferdelig nedtur. Lagrene dine var tomme ellers ville mer amfetamin fungert. Du har fremdeles igjen mer etter en linje, så andre til 20 dosen fungerer det, men du vil få mindre og mindre virkning og til slutt ingen. Derfor det ikke fungerte å re-dosere. Fornøyd?
Vis hele sitatet...
Fornøyd