Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5782
Hei!

Kan noen her fortelle meg hvordan man kjennetegner god og dårlig amfetamin uten å bruke det, eller å bruke testingkit?

Eventuelt bekrefte eller avkrefte kjente "myter" som relaterer til dette?

(F.eks har jeg flere ganger hørt at "gul, seig" amfetamin er bra, mens jeg andre ganger har fått høre at så hvit som mulig, pulverisert som mulig er bra.)
Di kan ta en Azeton rens.
Vanskelig spørsmål, Hvis du vet at det er amfetamin du har så kan du legge litt i en kork eller ett eggeglass, tilsette litt vann og røre rundt.
Hvis det ligger slagg igjen så er det ganske dårlig vare du har da amfetamin løser seg fort opp i vann.
Det du spør om er om det går an å bedømme kvaliteten bare ved å se og lukte på varen. Korrekt svar er NEI.
Utseendet har ikke så mye å si. Ikke lukten heller.

Ta 0,1 - 0,2g i et glass, tilsett 2 ml vann og bland. Trekk det så opp i en sprøyte filtrert via bomull fra feks en q-tips. Dess mindre dritt som ligger igjen rundt bomullen, og dess klarere væsken du har i sprøyten er, dess mer optimistisk kan du bli. Men det kan likevel være dårlig.
Kan jeg kuppe tråden litt så slipper jeg å opprette nok en amfetamintråd.
Jeg tar fort ekstremt sjeldent og kan veldig lite om det.

Jeg har fått tak i to typer amfetamin. Den har vært veldig seig og "våt", noe som gjør at man må tørke, kakke, tørke osv. Fine med den er at det varer ikke i år og dag, man kan holde på si 12 timer maks, ta en innsovningstablett og så sove. Hadde jeg fått våt weed ville jeg jo konkludert med at det er for å bøffe vekt. Gjelder dette det samme?

Fikk tak i noen pulver en annen gang, da holdt det hodet mitt i gang i over 30 timer, fikk sove, men ene og alene fordi jeg tok høy dose antipsykotikum. Våknet opp fortsatt speeda. Døgner ikke på sånt av prinsipp.
Det kan være for at det skal veie mer, men ikke nødvendigvis.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Kan jeg kuppe tråden litt så slipper jeg å opprette nok en amfetamintråd.
Jeg tar fort ekstremt sjeldent og kan veldig lite om det.

Jeg har fått tak i to typer amfetamin. Den har vært veldig seig og "våt", noe som gjør at man må tørke, kakke, tørke osv. Fine med den er at det varer ikke i år og dag, man kan holde på si 12 timer maks, ta en innsovningstablett og så sove. Hadde jeg fått våt weed ville jeg jo konkludert med at det er for å bøffe vekt. Gjelder dette det samme?

Fikk tak i noen pulver en annen gang, da holdt det hodet mitt i gang i over 30 timer, fikk sove, men ene og alene fordi jeg tok høy dose antipsykotikum. Våknet opp fortsatt speeda. Døgner ikke på sånt av prinsipp.
Vis hele sitatet...
Den som varte i 30 timer var nok metamfetamin og den du fikk sove av var nok vanlig amfetamin.
Okei Høres fornuft ut. Men pleier "vanlig" amfetamin å være klissete? Jeg har lite erfaring med det, men jeg får tak i god mdma og den kommer i en krystallisert klump. Er ingen kjemiker
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Okei Høres fornuft ut. Men pleier "vanlig" amfetamin å være klissete? Jeg har lite erfaring med det, men jeg får tak i god mdma og den kommer i en krystallisert klump. Er ingen kjemiker
Vis hele sitatet...
Ametamin er som regel ikke klissete i min omkrets. Fått det noen ganger. Er et helvete å snorte det, aldri prøvd. Men det må tørkes og greier. Men jeg har veid opp som vanlig og skutt det og har aldri merket noen forskjell i funk på amfetamin ut i fra om den var i våt- eller pulverform.

Men det er jo bare å tilsette vann, så øker vekten noe jævlig fort. Så det er en fin måte å buffe folk på. Eventuelt tilsette vann, la det tørke igjen, og vips har du "rocks". Er mildt sagt mye lureri i amfetamin gamet.
Min erfaring er at det litt klissete og gulaktig er best. Sikker blanda med en del meth.. Men det er bra i mine øyne, bare ikke ta så mye at du ikke får ihvertfall et par timers søvn.. Hvit marsipan speed har jeg dårligst erfaring med... Disse erfaringene har jeg fra både Stavanger og Oslo.. Men uansett vanskelig å si.