Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 977
Prøve å spille The Forest, men jeg får en irriterende 30-35 FPS uansett om jeg bruker Laptop eller High, laveste oppløsning eller beste. Hvis jeg spiller Alien Isolation på max får jeg rundt 156FPS, spiller jeg BF4 ligger det på 120-130FPS på Ultra High, Skyrim med ENB mod og rundt 20andre grafikk mods gir meg osgså rundt 45-55 FPS

Er det fordi The Forest er early access og er lite optimisert?

Har forresten i5 4690K, GTX 970 og 8GB ram om det hjelper noe.
Hmm, har du sjekket om andre spillere/reviews har sakt noe om at spillet er capped til 30FPS, eller om iallfall noen har problem med at det skjer kun med de?
Sist endret av mo66y; 26. mars 2015 kl. 20:17.
Trådstarter
10 0
Ser flere spillere på youtube som har godt over 60 FPS. Når jeg først prøvde å spille det hadde jeg VSYNC av og da kjørte jeg 92FPS, men det ser ikke ut som spillet vil gi meg en smooth opplevelse lengre..
The forest så vidt jeg vet er fortsatt i beta eller noe, så det kan bare være en dårlig oppdatering
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Og om du skrur av vsync igjen? Tearing kan være irriterende, men jeg ville heller hatt dét enn 30fps.

Edit: Sjekk forresten nvidia control panel, det har ofte en del innstillinger du kan titte på som ikke nødvendigvis dukker opp i menyen in-game.
Sist endret av robhol; 27. mars 2015 kl. 07:06.
Vsync burde begrense fps'n til 60 ikke 30-35..

Har du oppdatert driverne til grafikkortet i det siste?
Har du prøvd å sku av div. effekter om du har valget i spillet? Bloom, shadows osv?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det kommer litt an på. Ofte 60, men noen ganger en eller annen annen verdi som går opp i 30-ish.